וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אמריקה: קנדה, עם הרבה סירופ מייפל

הקנדים ניצחו 76:80 את הדומיניקנים, עלו לחצי הגמר והבטיחו את מקומם באליפות העולם. פורטו ריקו ניצחה את ברזיל 82:86

שלב רבע גמר אליפות אמריקה לא הציב אתגרים מסובכים מדי לברזיל, שכבר הבטיחה את מקומה בחצי הגמר ובאליפות העולם שתערך בעוד שנה, אולם הלילה (בין שישי לשבת) פורטו ריקו הוכיחה אופי גדול והראתה לברזילאים שאל להם לנוח על זרי הדפנה בטורניר הנוכחי. הפורטוריקנים הנחילו לברזיל הפסד ראשון בבית רבע הגמר ובתחרות, כשניצחו 82:86.

רבבת צופים בסן חואן ראתה משחק אדיר של אנחל דניאל ואסאלו, שקלע 20 נקודות ב-19 דקות ועשה זאת באופן מושלם עם 8 מ-8 מהשדה (כולל 5 מ-5 לשלוש) ו-1 מ-1 מהקו. ואסאלו הוריד גם 6 ריבאונדים. יכולת טובה של קרלוס ארויו, לשעבר מבכבי תל אביב, סייעה לפורטוריקנים. ארויו קלע 16 נקודות, מסר 6 אסיסטים ואסף 5 ריבאונדים. אנדרסון ורז'או הצטיין בברזיל עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים, טיאגו ספליטר הוסיף 19 ו-8 ריבאונדים, אולם ללא הועיל. אלכס גארסיה, עוד שחקן ששיחק במכבי תל אביב, קלע 11 נקודות.

אחרי שפתחה את הטורניר בצורה מגומגמת, ארגנטינה ממשיכה לשעוט, וכמו ברזיל ופורטו ריקו, גם מאזנה עלה ל-1:6 אחרי שניצחה את אורוגוואי 66:73, ורשמה ניצחון שישי רצוף. לואיס סקולה שיחק רק במחצית השנייה, והוליך את ארגנטינה עם 19 נקודות.

המשחק הדרמטי ביותר היה זה שבו ניצחה קנדה את הרפובליקה הדומיניקנית 76:80, והבטיחה את עלייתה לחצי הגמר, אליו כבר העפילו ברזיל, פורטו ריקו וארגנטינה. הניצחון וההעפלה הבטיחו לקנדים גם הישג גדול נוסף: העפלה לאליפות העולם בטורקיה בעוד שנה. ג'רמיין אנדרסון הצטיין בקנדה עם 21 נקודות, קרל אינגליש הוסיף עוד 13, ואנדי ראוטינס היה זה שדייק מהקו 13.9 שניות לסיום והבטיח את הניצחון הקנדי. זו הפעם הראשונה מאז 2002 שהקנדים מצליחים להעפיל לאליפות העולם, אז סיימו במקום ה-13.

קנדה תפגוש בחצי הגמר משוכה גבוהה בדמותה של ברזיל, ואילו ארגנטינה תחרוק שיניים מול פורטו ריקו בחצי הגמר השני. חצאי הגמר ייערכו בלילה שבין שבת לראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully