וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק מציגה: עם לי, בלי סשנס

על פי דיווחים בארה"ב הניקס הציעו לפורוורד חוזה לעונה אחת, כאשר רכז מילווקי קיבל הצעה ל-4 עונות - דווקא ממינסוטה

לאחר שהיה אחד השמות המעניינים והמבוקשים ביותר בשוק השחקנים החופשיים, לפתע דומה כאילו דייויד לי עשוי דווקא להישאר במדי הניקס, לפחות בשנה הקרובה. על פי דיווחים ב-ESPN, ניו יורק הציעה לפורוורד חוזה לעונה אחת, לאחר שהג'נרל מנג'ר של הקבוצה, דוני וולש, הבין כי לא יוכל לבצע עסקה על השחקן, וכן לא יצליח להחתימו על חוזה ארוך יותר במחיר שיאפשר לו גמישות כלכלית בקיץ הבא, אז, כמובן, מכוונים הניקס לכיוון לברון ג'יימס.

לי צפוי לקבל בין 6 ל-8 מיליון דולר עבור העונה הקרובה, כאשר הסיטואציה היחדה בה השחקן לא יאריך את חוזהו בניקס, היא אם הקבוצה תקבל הצעת סיין & טרייד ראויה עבורו, מקרה שלא קרה עד כה. כמו כן, עשויים בניו יורק להציע עסקה דומה גם לנייט רובינסון, גם הוא שחקן חופשי מוגבל שלא קיבל עד כה הצעות מלהיבות.

מלבד לי ורובינסון, שחקן חופשי מוגבל אטרקטיבי נוסף במהלך הקיץ היה רמון סשנס, גם הוא בהקשר של הקבוצה מהתפוח הגדול. למעלה מחודש קושר הרכז של מילווקי עם ניו יורק, אך הקבוצה הסכימה להציע לו חוזה לעונה אחת בלבד, וסשנס חיפש עסקה ארוכה יותר. כעת, נדמה כאילו החוזה המיועד יגיע מקבוצה לא צפויה במיוחד - מינסוטה.

הטימברוולבס, שכזכור, בחרו בדראפט האחרון את ריקי רוביו (שהחליט לשחק את שתי העונות הקרובות בברצלונה) וג'וני פלין עדיין מחפשים חיזוק לעמדת הרכז שלהם, והערב (שישי) הגישה הקבוצה הצעה בת 16 מיליון דולר ל-4 עונות עבור רכז מילווקי, ולאחר שהסכים, לבאקס יש כעת שבוע להשוות את ההצעה - מה שיעמיד אותם מעבר למס המותרות, סיטואציה שבבאקס מנסים להימנע ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully