וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד המכוער של מנצ'סטר סיטי

ריצ'רד דאן, שנמכר השבוע לאסטון וילה, יצא בהתקפה חריפה על קבוצתו לשעבר וטען כי היו"ר גארי קוק שיקר לו ורימה אותו

אחת ההעברות הבולטות באנגליה טרם סגירת החלון הייתה זו של ריצ'רד דאן לאסטון וילה. הבלם האירי נמכר ממנצ'סטר סיטי תמורת 4.8 מיליון ליש"ט וחתם לארבע שנים. דאן, כמו גם טל בן חיים, לא היה בתוכניות המועדון בשל ההחתמות של טורה ולסקוט, אלא שבמתקפה חריפה על ההתנהלות של הסיטי, חושף האירי את הצד המכוער של אחד המועדונים העשירים בעולם. דאן האשים את היו"ר גארי קוק ששיקר לו, רימה אותו והכריח אותו לעזוב.

מספר כלי תקשורת באנגליה ציטטו דברים חריפים שאמר דאן. בין היתר, טען כי קוק ניסה למכור אותו מאחורי גבו ולמרות שביקש להישאר ולהילחם על מקום בהרכב. "יום אחרי המשחק בין בולגריה ואירלנד (ב-6.6), קיבלתי טלפונים מאנשים שסיפרו לי שקוק מנסה למכור אותי. חודשיים קודם אמרתי לו שאם יש בעיות, שידבר איתי. אני מאוכזב מאנשים שאומרים דבר אחד ועושים את ההיפך. אני לא תינוק ולא אבכה על כך שהמועדון מכר אותי, אבל כואב לי שזה נעשה מאחורי הגב. אני רק דורש כנות".

דאן המשיך לתקוף ישירות את קוק: "הוא לא מבין בכדורגל. לא אכפת לו מערכים כמו נאמנות. הוא רק רוצה שמות גדולים בכסף גדול. בשבילו, אני כנראה מטרד וגורם לו להרגיש לו בנוח. סיטי החתימה את לסקוט וכולם מבקרים אותו על כך שהוא היה לא נאמן לאברטון, ועזב חוזה עליו חתם רק לפני שנה. מצד שני, סיטי עשתה אותו דבר לי. לא אני רציתי לעזוב. בשמחה הייתי נשאר ונלחם על מקומי בהרכב".

האירי חתם רק לפני שנה על חוזה לארבע שנים, וכפיצוי קיבל מהסיטי 600 אלף ליש"ט. למרות זאת, דאן כועס: "הם פשוט אמרו לי ללכת". הבלם לא מאשים את המנג'ר מארק יוז: "הוא מנג'ר שקט. הוא אמר לי שמנסים למכור שחקנים, אבל אני חלק מהסגל. לא נראה לי שזו הייתה החלטה שלו. בהנהלה אמרו לי שהם צריכים להכניס סכום כסף מסוים בכל עונה כדי לשפר את המצב בספרים. הייתי מבין את זה אם היו מוכרים אותי ב-200 מיליון ליש"ט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully