וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "נצא לחנוק את ברזיל"

מאמן ארגנטינה במצב רוח קרבי לקראת המפגש עם הסלסאו. טבז יפתח בחוד ההתקפה. קאקה: "לא דו קרב ביני לבין מסי"

דייגו מראדונה מאמין בקלפים פתוחים. יממה לפני המשחק המכריע נגד ברזיל (ראשון, 3:20, שידור חי בספורט 2) במסגרת מוקדמות המונדיאל, אישר המאמן שקרלוס טבז יפתח בהרכב לצידו של ליאו מסי. במסיבת עיתונאים שנערכה לפני המשחק, הקריא אחד הכתבים את ההרכב ומראדונה אישר: "כן, זה נכון".

בימים האחרונים נפוצו שמועות לפיהן מרטין פאלרמו עשוי לפתוח, אבל בסופו של דבר, טבז נבחר על פני הוותיק והקדים גם את אזקיאל לאבצי, סרחיו אגוארו וליסנדרו לופז.

מראדונה הפגין ביטחון רב לקראת המשחק ואמר: "לא נסתיר דבר, נתקוף את ברזיל בכל הכוח שלנו. אנחנו חייבים לצאת ולחנוק את ברזיל, לחפש את השער ולשמור אותם קרוב לשער שלהם. ניזהר מקאקה, רוביניו ולואיס פביאנו, שלא ישברו אותנו בהתקפה מתפרצת או בכדורים חוזרים".

אגב, ארגנטינה מחזיקה במאזן ביתי מדהים של 41 משחקים רצופים ללא הפסד בית מאז דצמבר 1996. מתוך אותם 41 משחקים, השיגה ארגנטינה 31 ניצחונות ו-10 תוצאות תיקו.

ההרכב: מריאנו אנדוחאר, חבייר זאנטי, ניקולאס אוטמנדי, סבסטיאן דומינגז, גבריאל היינצה, מקסי רודריגז, חבייר מסצ'ראנו, חואן סבסטיאן ורון, חסוס דאטולו, ליאו מסי, קרלוס טבז.

קאקה מחפש ציון דרך

לעומת ההצהרות הלוחמניות של מראדונה, בברזיל נשמעו השבוע רגועים הרבה יותר. הנבחרת של דונגה מוליכה את הבית הדרום אמריקאי עם 27 נקודות כשבסיטואציה מסוימת היא יכולה להבטיח כבר לאחר המשחק את העלייה למונדיאל. זה יקרה, במקרה של ניצחון על ארגנטינה, ניצחון של קולומביה על אקוואדור ובמידה ואורוגוואי לא תנצח את פרו. הסטטיסטיקה משחקת לרעתה של ברזיל, שלא ניצחה את בארגנטינה מאז 1960. המאזן הישיר בין הנבחרות, אגב, עומד על 34 ניצחונות לארגנטינה, 35 לברזיל ו-23 תוצאות תיקו. הפרש השערים הוא 149:145 לזכות ארגנטינה.

במסיבת עיתונאים שנערכה אמש, העדיף קאקה בעיקר לפרגן ליריבה. "מסי הוא שחקן שעושה את ההבדל. הוא השחקן הטוב בעולם כרגע ואצביע לו בבחירת כדורגלן השנה של פיפ"א אחרי שהוביל את ברצלונה לכל התארים". למרות המחמאות, קאקה לא חושב שהמפגש ברוסריו יוכרע בהתמודדות בינו לבין מסי: "התקשורת תמיד הופכת את זה לדו קרב, אבל על המגרש זה ברזיל נגד ארגנטינה. לשתי הנבחרות יש שחקנים מוכשרים בכל העמדות".

קאקה התייחס גם למראדונה ואמר מילים חמות: "אני לא אומן כמו שמראדונה היה. אני יודע מה הגבולות שלי וכישרון לבד לא מספיק. האידיאלי הוא לשלב אומנות ויעילות".

קשר ריאל מדריד יחגוג מחר את הופעתו ה-70 וחסר לו שער אחד על מנת להשוות את שיא הכיבושים של רומאריו וזיקו במסגרת מוקדמות המונדיאל, שעומד על 11 שערים. "יהיה מיוחד לעשות את זה נגד ארגנטינה, אבל יש עוד ארבעה משחקים ואני מקווה שאגיע לנקודת הציון הזו. זה נחמד כי אני לא באמת חלוץ אמיתי".

צ'ילה רוצה מקום ראשון, אקוואדור את הרביעי

בנוסף למשחק ברוסריו, יתקיימו בדרום אמריקה ארבעה משחקים נוספים במסגרת המחזור ה-15 של בית מוקדמות המונדיאל. כידוע, ארבע הראשונות עולות אוטומטית למונדיאל בעוד החמישית תפגוש במשחק פלייאוף נציגה ממרכז אמריקה. במוקד, צ'ילה תנסה להעפיל למקום הראשון בבית מול ונצואלה, לה סיכוי תיאורטי אחרון להישאר בתמונה, בעוד קולומביה (מארחת את אקוואדור). גם אורוגוואי שיוצאת לפרו, האחרונה בטבלה, תחפש להפעיל לחץ על המקום החמישי. מי שאמורה לעשות צעד קטן לכיוון דרום אפריקה היא פרגוואי, לה משחק ביתי נוח מול בוליביה חסרת הסיכויים.

צ'ילה - ונצואלה (ראשון, 4:30, ספורט 1)

ארבעה ימים לפני המפגש בברזיל, הנבחרת של מרסלו ביילסה יכולה לעלות למקום הראשון בבית ולהתקרב להפעלה למונדיאל לראשונה מאז 1998. ונצואלה, המדורגת במקום השמיני בבית עם 17 נקודות, תנסה להתקרב לחבורת המובילות. בצ'ילה כבר חושבים על ברזיל והקשר חורחה ולדיביה אמר: "המטרה שלנו לנצח בכל מקום". הקשר מארק גונזאלס הפצוע ייעדר מצמד המשחקים.

קולומביה - אקוואדור (שבת, 23:30)

עוד לפני המפגש ביניהן, ברזיל וארגנטינה יחזיקו אצבעות לקולומביה. אקוואדור, הנבחרת המדורגת חמישית בבית יכולה לעבור את האלביסלסטה, אם תנצח וארגנטינה תפסיד לברזיל, שיכולה בסיטואציה מסוימת להבטיח את ההעפלה כבר במשק הקרוב. המשחק במדלין קריטי לקולומביאנים שרוצים לשמור על הסיכויים להעפיל למונדיאל מארבעת המקומות הראשונים, או לפחות מהמקום החמישי המוביל לפלייאוף. המאמן אדאורדו לארה הזמין לסגל את החלוץ הנפלא ג'קסון מרטינז בעוד אבל אגילאר, קשר ריאל סראגוסה, החליף את חאירו פלומינו הפצוע. איבן קורדובה, בלם אינטר, ישחק לראשונה משחק נבחרת רשמי בעיר הולדתו, מדלין. אקוואדור, לאחר הניצחון 0:2 על ארגנטינה, נמצאת בעמדה נפלאה אחרי פתיחה איומה של הקמפיין, אך לפניה שלושה משחקי חוץ מארבעת המשחקים הקרובים.

משחקים נוספים:

פרו - אורוגוואי (23:30, ספורט 2)

פרגוואי - בוליביה (1:30, ספורט 2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully