וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: פיסיקלה מצטרף לפרארי

הנהג האיטלקי קיבל שחרור מקבוצת פורס אינדיה, על מנת להגשים חלום בגיל 36: "אני מאושר, זו תמיד הייתה שאיפה שלי"

רק ביום ראשון הגשים חלום גי'אנקרלו פיסיקלה לאנשי קבוצת פורס אינדיה, כשסיים במקום השני במירוץ בלגיה והביא לקבוצה נקודות ראשונות בסבב הפורמולה 1. עכשיו בקבוצה החליטו לאפשר לנהג האיטקלי בן ה-36 להגשים חלום אישי, כשאישרו לו להצטרף לפרארי עד תום העונה.

פיסיקלה ניהל משא ומתן מרתוני עם פרארי ובסופו של דבר הושג הסכם. "ג'יאנקרלו ואנשיו באו אתמול וסיפרו לי על ההצעה מפרארי", אמר ויג'אי מאליה, נשיא פורס אינדיה. "עבור כל נהג איטלקי להיות חלק מפרארי זה חלום גדול, וג'יאנקרלו לא יוצא דופן. אף אחד לא יכול לעמוד בדרכו. ג'יאנקרלו תרם לנו כל כך הרבה ויהיה לא נכון לסכן את עתידו".

פיסיקלה יחליף את בן ארצו לוקה בדואר, שהתקשה להיכנס לנעליו של פיליפה מאסה הפצוע שספק גדול אם ישוב העונה למסלול. פיסיקלה אמור להמשיך בפרארי גם כשמאסה יחזור, ככל הנראה בתור נהג מבחנים וגיבוי לשנייים הבכירים, שם בנוסף למאסה נכלל קימי רייקונן. "זו תמיד הייתה שאיפה שלי ואני מודה לפורס אינדיה על התמיכה", אמר פיסיקלה. "אני מקווה שעזרתי להם בתקופה שלי, הם עכשיו תחרותיים יותר ואני מאחל להם הצלחה בהמשך".

בשבוע הבא יערוך פיסיקלה את המירוץ הראשון שלו במדי הקבוצה האיטלקית, בגרנד פרי הביתי שבמונזה. על פי הערכות של מקורבים לקבוצה, נראה כי פרארי תנצל את המעמד בכדי להודיע באופן רשמי על צירופו של פרננדו אלונסו (רנו) לשורותיה. הספרדי צפוי להחליף בעונה הבאה את רייקונן, שעולם הראלי קורץ לו יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully