וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק זאבי ימשיך ליהנות מתמיכת 'מגדל'

החברה הפתיעה את הג'ודוקא כשהחליטה להמשיך ולתמוך עד טוקיו 2010. זאבי: "מרגיש שעכשיו אני חייב להתאמץ עוד יותר"

הג'ודוקא הישראלי הבכיר, אריק זאבי, שלוש פעמים אלוף אירופה במשקל עד 100 ק"ג ובעל מדלית הארד מאולימפיאדת אתונה הגיע בסוף השבוע למשרדי הנהלת 'מגדל' כדי להיפרד ולהודות להם על שבע שנות תמיכה. הסכם החסות של מגדל לזאבי, שנחתם לראשונה כבר לפני שבע שנים, אמנם הגיע למועד סיומו, אבל ראשי מגדל החליטו כאות הערכה לערכים שזאבי מגלם – ההתמדה, הנחישות, ההגינות והייצוג הכל כך מכובד שלו את מדינת ישראל, כי החברה תמשיך ותתמוך בג'ודוקא המצטיין גם במהלך השנה הבאה, במאמציו לחזור למקומו הטבעי כאחד מחמשת הג'ודאים הטובים בעולם בקטגורית המשקל שלו.

"אנחנו מייחלים כמובן לניצחונות שלך בגמר ולמדליות זהב, אבל מחכים לך כאן עם המון הערכה לקבל אותך בשובך מכל תחרות, בכל תוצאה שהיא", הבטיח אהרון פוגל, יו"ר חברת מגדל לזאבי. מנכ"ל מגדל, יונל כהן, בישר לזאבי "יש לך את מגדל מאחוריך עד לאליפות העולם בטוקיו. אנחנו יודעים מה זה להתמודד לבד בצמרת ואנחנו גאים בך על ההישגים ועל הדרך המדהימה שאתה עושה את זה. אנחנו מאמינים בך" קבע כהן.

אריק זאבי שלא הסתיר את ההתרגשות הודה בקול רועד לראשי מגדל על התמיכה הבלתי מסוייגת והדגיש: "מיד אחרי שזכיתי באליפות אירופה ב-2003, אמרתם לי שאחרי זכייה זו ממש לא חוכמה לתמוך בי. הבטחתם שמגדל תתמיד לתמוך ולעמוד מאחורי גם כשיהיו תקופות קשות. זה משפט שלעולם לא אשכח. אמרתם 'מגדל מאחוריך, אל תדאג' וקיימתם את זה באופן חסר תקדים. אני לא מכיר אף ספונסר ישראלי אחר שתומך כמוכם לאורך זמן. אני תמיד רוצה לנצח, אבל אחרי שהפתעתם אותי עכשיו אני מרגיש שאני חייב להתאמץ עוד יותר כדי שתהיו איתי בגאווה גם במעמדי קבלת המדליות בסוף כל תחרות" אמר זאבי.

החל מהשנה תתקיים אליפות עולם כל שנה ולא כל שנתיים, ולכן בשנה הבאה צפויות שתי תחרויות גדולות - אליפות אירופה בוינה במאי 2010 ואליפות עולם באוגוסט/ספטמבר 2010 בטוקיו, מעבר לכך ישתתף הג'ודוקא בסבב התחרויות הרגיל. זאבי מקווה שיוכל להמשיך לעבוד עם אלכס אשכנזי כמאמנו האישי ומי שאחראי לתקופה הישגית נפלאה בעשור האחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • אריק זאבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully