וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי שאקיל יעשה את ההבדל עבור לברון

המלך מתרגש לשחק עם אוניל, והקאבס מקווים שישתכנע ויישאר. ג'יימס: "מקווה שיילך בסדר ושאחתום על חוזה גדול"

כשקליבלנד קבאלירס העבירו לשורותיהם את שאקיל אוניל בקיץ האחרון, ידענו שעונת 2009/10 תהיה רחוקה מלשעמם. המחשבה שפנומן כמו לברון ג'יימס ישתף פעולה עם אחד הסנטרים הגדולים בתולדות המשחק היא מענגת, וטומנת בחובה רגע קסם ופוטנציאל דרמטי. עד כה שני הסופרסטארים שיתפו פעולה רק במשחקי האולסטאר, ובראיון ל"ספורט אילוסטרייטד" קינג ג'יימס לא הסתיר את התרגשותו לקראת הבאות.

"אף פעם לא היה לי כוח דומיננטי בצבע, מישהו שאני יכול למסור לו והוא יעשה לנו משהו טוב. הוא הסנטר הכי דומיננטי שהיה בכדורסל". אוניל שיתף פעולה בעבר עם קובי בריאנט ודווין וויד, ועתה לברון יצטרך להתרגל לכך שהוא אינו השליט היחיד בממלכה. בתקשורת האמריקאית סבורים שאם לברון יזכה בטבעת, הם יוכלו להמשיך יחד גם לטבעת שנייה ושלישית, אך אם הקאבס לא יזכו באליפות, לברון יעדיף לעזוב את קליבלנד אחרי שבע שנים.

ב-18 ביולי קליבלנד הציעה ללברון להאריך את חוזהו. הפורוורד יהפוך לשחקן חופשי בתום העוןנה הקרובה, ויש לו אופציה להאריך את חוזהו בקבוצה בעונה אחת, בתנאי שהוא עושה זאת לפני ה-30 ביוני 2010. הקיץ הזה הבעלים דן גילברט עשה הכל כדי לרצות את ג'יימס, ובנוסף לצירופו של אוניל, החתים גם את אנטוני פארקר, ליאון פאו וג'מאריו מון. ללברון יש סיבות רבות להישאר, אבל הוא ממשיך להחזיק את הקלפים קרוב לחזה. "אני מתרגש לקראת העונה, ואף פעם לא אמרתי שאעזוב את קליבלנד, אני שמח מאוד על מה שהמועדון עשה לי ולמשפחתי", החמיא, והוסיף מיד: "אני מקווה שהכול יילך בסדר ומקווה שאוכל לחתום על חוזה גדול בקליבלנד". מקווה? בקליבלנד לא מקווים וכבר מתחילים לחסוך כסף. לברון נשאל אם יסכים לחתום על חוזה בקבוצה גם אם הסכומים יהיו יחסית צנועים. "זה אפשרי, נראה", השיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully