וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: כדיר ורותבארט שוחררו מסגל הנבחרת

2.9.2009 / 20:38

מאמן הנבחרת הציג את הסגל לאליפות אירופה, כשהסנטר הצעיר נותר בחוץ. שרף: "קשה לקבוע סגל של 12 שחקנים"

לאחר מספר משחקי הכנה מוצלחים יותר ומוצלחים פחות, מגיעה נבחרת ישראל בכדורסל לשבוע ההכנות הגורלי, לקראת אליפות אירופה בכדורסל שתיערך בפולין. הערב (רביעי) קבע מאמן הנבחרת, צביקה שרף, את הסגל הסופי של 12 השחקנים שיטוסו לאליפות, כששני השמות שנופו מהסגל הם אלה של רוברט רותבארט ואלישי כדיר.

שרף עצמו ניסה להסביר הערב את ההחלטה לנפות את שני השחקנים ואמר: "קשה לקבוע סגל של 12 שחקנים". על ההחלטה שלא לזמן את רותבארט, שהיה עשוי לסייע לנבחרת במשחק הפנים, מקום בו היא לרוב מתקשה, אמר שרף: " הוא עדיין לא מוכן לאליפות אירופה. צריך להיות בקשר צמוד איתו לגבי פיתוח הגוף". בכך למעשה נקבע הסגל הסופי של ישראל, ואלו הם 12 השחקנים שייאבקו עם המיטב של אירופה החל מהשבוע הבא: יותם הלפרין, גל מקל, ליאור אליהו, רביב לימונד, טל בורשטיין, גיא פניני, עמית תמיר, יובל נעימי, משה מזרחי, מורן רוט, יניב גרין, ועידו קוז'יקרו.

בתוך כך פורסם גם סגל נבחרת יוון, שתשחק באותו בית של נבחרת ישראל באליפות אירופה. מאמן היוונים, יונס קאזלאוסקס החליט לחתוך את קוסטס פאפאניקולאו. לפיכך, סגל השחקנים של נבחרת יוון ייראה כך: ניק קאלאיטיס, ואסילי ספאנוליס, ניקוס זיזיס, יוניס קאלמבוקיס, אנטוניס פוטסיס, סטרטוס פרפרגולו, קוסטקס קאימאקוגולו, יוניס בורוסיס, אנדראס גליניאדקיס, גיורגיוס פרינצזיס, סופוקלס שחורציאניטיס וקוסטס קופוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully