וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: גאסול חזר, פרננדז נפצע

אלופת העולם קיבלה בחזרה את גאסול, אבל איבדה את רודי פרננדז, שמתח שריר ברגל ונמצא בספק לפתיחת היורובאסקט

אם לשפוט לפי ההכנות שלה עד כה, הכל בסדר בשורות אלופת העולם ספרד, רגע לפני שהיורובאסקט יוצא לדרך. הספרדים דרסו כמעט כל יריבה שעמדה בדרכם (כולל את ישראל, פעמיים), והציגו משחק ותלכיד קבוצתי מאיים מתמיד. עכשיו אפשר להוסיף לכל זה גם את חזרתו של ה-שחקן של נבחרת ספרד, פאו גאסול, ששב לאימוני הנבחרת לאחר שהחלים מהפציעה באצבע.

סרג'יו סקריולו, מאמן נבחרת ספרד, אמר כי הזמן שבילה גאסול מחוץ לקווים איפשר לנבחרת להתאמן על משחק עם שני גבוהים בצבע, שעשוי להציג בפעם הראשונה את האחים גאסול בפעולה יחדיו על אותו פרקט. סקריולו הגיב על האימון המלא הראשון של האח המבוגר יותר, ואמר: "היה אימון די טוב. הוא זקוק למעט מנוחה, ורק לאחר שהוא יתאמן עוד עם הקבוצה יהיה יותר ברור מה מצבו".

אלא שלא הכל נוצץ בנבחרת הספרדית: הערב נודע כי אחד השחקנים המובילים של סקריולו, רודי פרננדז, נפצע וסובל ממתיחה ברגלו הימנית. פרננדז נאלץ לפרוש מאימון הנבחרת, ומהצוות הרפואי של הספרדים נמסר כי הוא ייאלץ להמתין מחוץ לקווים לעת עתה, ועוד לא ברור האם הוא יהיה כשיר לקראת משחקה הראשון של ספרד באליפות עצמה. מה שבטוח הוא שאת משחק האימון הקרוב של הנבחרת מול ליטא, פרננדז ייאלץ לראות מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully