וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "אני לא יכול להבטיח כדורגל שמח"

מאמן רומא הופתע מהמינוי ("זה קרה מהר כמו בתאונה"), ומזהיר כי הוא שונה מספאלטי: "זו הייתה אחת הקבוצות המהנות לצפייה"

תם עידן ברומא. אחרי ארבע שנים התפטר לוצ'יאנו ספאלטי מאימון הקבוצה, לאחר שזו פתחה את העונה בצורה הגרועה ביותר, מאז עונת 1950/1, השנה בה היא ירדה ליגה. הג'ילארוסי נחלו שני הפסדים בפתיחה, וספאלטי, שגם פתח רע את העונה שעברה, הרים ידיים ועזב.

מי שתופס את מקומו הוא קלאודיו ראניירי, שאימן את יובנטוס כמעט עד סוף העונה שעברה ופוטר ממנה שבועיים לפני סיום הליגה. "רק לפני יומיים חשבתי על כל דבר, מלבד על רומא", צחקק ראניירי במסיבת העיתונאים שנערכה להצגתו על איך שגלגל סובב. "הכול קרה כמו בתאונה, ואז אתה מתעורר ולא מבין איך הגעת לשם. עזבתי את רומא לפני 35 שנים כדי לצמוח ועכשיו אני שב לשם".

ראניירי, שחתם לשנתיים בקבוצה מעיר הבירה, החל את הקריירה שלו כשחקן בה בעונת 1973 ושיחק בה במשך שנתיים, למרות שהוא שותף רק שש פעמים בלבד. "בארבע השנים האחרונות רומא של לוצ'יאנו הראתה לפרקים את הכדורגל הכי טוב באירופה", החמיא ראניירי לקולגה אותו הוא מחליף. "עוד כשלא הייתי במערכת אמרתי שהכי מהנה לצפות בברצלונה, רומא ובארסנל.

"צריך להודות לספאלטי על העבודה הנהדרת שהוע עשה. אלא שמעכשיו יהיו שינויים", הזהיר ראניירי את הנוכחים. "אני לא איש של כדורגל שמח, ואני לא יכול להבטיח שנציג כדורגל מרהיב. אני שונה. מה שאני כן יכול להבטיח זה שאתן את כל כולי כי אני חוזר הביתה אחרי 35 שנים ועכשיו אני רומאי. המועדון הזה חייב להתחרות בצמרת ולאוהדים שלנו מותר לחלום".

ראניירי אף התייחס לפיטוריו מהגברת הזקנה. "החוויה ביובנטוס לא הייתה נעימה, אבל אני לא מתכנן נקמה בביאנקונרי. נשארתי אחריה כפי שהייתי קודם לכן, רק עם יותר ניסיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully