וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יגרינסקי: "ברצלונה משחקת את הכדורגל הטוב בעולם"

הבלם מסביר את מעברו ("שחטאר משחקת דומה"), מעריץ את לואיס אנריקה והתרשם מאינייסטה. ואפשר לקרוא לו צ'יגרי

דמיטרו צ'יגרינסקי רק הצטרף לברצלונה לפני מספר ימים, וכבר הבלם האוקראיני יוצא בשבחה של אלופת אירופה. "בארסה משחקת את הכדורגל הכי טוב בעולם כרגע", אמר.

צ'יגרינסקי שיחק עוד ביום שישי האחרון נגד ברצלונה במדי קבוצתו הקודמת שחטאר דונייצק, במסגרת הסופרקאפ האירופי, בו ניצחו הקטלאנים 0:1. יומיים לאחר מכן כבר עשה הבלם את המעבר והוצג בקטלוניה, לאחר שהגיע לאלופת ספרד תמורת כ-25 מיליון יורו. צ'יגרינסקי אמר לאנשי התקשורת שהם יכולים לקרוא לו 'צ'יגרי' על מנת להקל עליהם.

"אני בטוח שהמועדון ימשיך לזכות בתארים, לצמוח ולהשתפר", הוסיף צ'יגרי, "ואני בטוח שהקריירות של שחקנים יפרחו מהר יותר כשהם משחקים בבארסה. כששיחקתי בשחטאר עקבנו אחרי ברצלונה והתוצאות שלה, והיא שימשה מודל עבורנו. אחת הסיבות שהגעתי לכאן נובעת בדיוק מהעובדה שדרך המשחק שלנו בשחטאר לא שונה בהרבה מזה של בארסה", הסביר הבלם את המעבר.

צ'יגרינסקי, שלא נכלל בסגל במשחק הניצחון של בארסה 0:3 על ספורטינג חיחון במחזור הראשון ועדיין יישב ביציע, אמר שבצעירותו הוא העריץ את המאמן הנוכחי של הקבוצה השנייה של המועדון והקשר לשעבר, לואיס אנריקה. "לא ידעתי שיש לי את מספר החולצה כמו שהייתה לו (21). זה נחמד, אני אוהב את זה.

"באשר לשחקנים הנוכחיים, הם הקולגות שלי כך שאני לא רוצה לומר איזה שחקן אני אוהב יותר. כל השחקנים טובים מאוד, אבל לפני כשנה, כששיחקתי נגד בארסה, התרשמתי בעיקר מאנדרס אינייסטה", חשף צ'יגרינסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully