וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "ראול הוא כמו שחקן בן 18"

מאמן ריאל מחמיא לקפטן ("מעריץ את התשוקה שלו"), מאמין כי הסמכות שלו לא ניתנת לערעור וסבור שלבארסה אין יתרון עליו

מנואל פלגריני, מאמן ריאל מדריד, פתח את העונה ברגל ימין, עם ניצחון 2:3 במחזור הראשון של הליגה הספרדית על דפורטיבו לה קורוניה בסנטיאגו ברנבאו. היום (רביעי) התראיין פלגריני בהרחבה לעיתון 'אס', והסכים לדבר על דברים רבים. החל מהעובדה שהוא המאמן הכי מבוגר בליגה, ראול והסמכות שלו בקבוצה.

כאמור, פלגריני בן ה-55 הוא המבוגר ביותר מבין המאמנים ועל כך הוא אמר: "זה מפתיע מאוד. לכבוד הוא לי". כשנשאל המאמן האם הייתה זו ויאריאל שרצתה להיפטר מהמאמן לאחר שזה לא הצליח להביאה לליגת האלופות הוא ענה: "זה לא נכון. בקבוצה הציעו לי לחתום על חידוש החוזה". פלגריני נשאל על ההבדלים בין הצוללת הצהובה לריאל מדריד, וכמובן על הרכש המאסיבי שעשה: "בריאל אנחנו יכולים לשלב הכול: כסף, רעיונות, שיווק, מעורבות חברתית ועוד".

פלגריני החמיא לקפטן שלו, ראול, לאחר שהוא נשאל האם יש נכון בעובדה שמקומו של הסמל מובטח בהרכב. "דיברתי איתו הרבה במהלך הקיץ. אני מעריץ את הגישה והתשוקה שיש לו למשחק. הוא נראה כאילו הוא ילד בן 18", אמר פלגריני.

ואי אפשר שלא להתייחס להשוואה עם ברצלונה. "בשנה שעברה הם שיחקו מצוין וכולם הריעו להם", אמר. "אבל עכשיו הכול מתחיל מהתחלה. שתי הקבוצות, ריאל ובארסה, נמצאות באותה נקודת פתיחה. אין להם שום יתרון על פנינו".

פלגריני החליט לשנות מספר סדרי עולם כשהגיע למועדון, כמו למשל את מיקומו של האימון המסכם של הקבוצה שייערך מעתה באצטדיון עצמו ולא במגרש האימונים, וכן שהשחקנים יישנו לילה לפני משחק ביחד ולא בביתם. למרות שהם טענו שלנום בבית נוח יותר, פלגריני לא ויתר. "התוכניות שלי אולי לא יתאימו לכולם. ריאל מדריד לא תרוויח מבלי לסבול. ההחלטה שלי לא ניתנת לשינוי. הדרישות שלנו הן הגבוהות ביותר".

פלגריני נשאל האם שני הכוכבים הגדולים החדשים של הקבוצה, קאקה וכריסטיאנו רונאלדו, מקבלים את דבריו של המאמן. "בהחלט. הם מאוד נוחים. שניהם מקבלים את כל המשמעת הקבוצתית. הסמכות שלי בקבוצה לא ניתנת לערעור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully