וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביו: "מעבר למינסוטה היה מסבך לי את החיים"

היהלום הקטלאני הוצג בברצלונה והסביר: "זה היה צעד מעורפל ומסוכן". ה-GM של מינסוטה: "יש דברים גרועים מזה"

AP

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ענת ברק

אחרי קיץ עמוס ספקולציות ודיווחים סותרים, הוצג אמש (שלישי) ריקי רוביו כשחקן ברצלונה לאחר שחתם על חוזה לשש שנים. הקטלאני בן ה-18 יוכל להשתחרר מחוזהו בעוד שנתיים תמורת 1.4 מיליון דולר בלבד, ולהצטרף למינסוטה שבחרה אותו בבחירה החמישית בדראפט האחרון.

במסיבת העיתונאים לאחר הצגתו התייחס רוביו להחלטה לוותר על המעבר ל-NBA כבר העונה ואמר: "מעבר למינסוטה היה מסבך לי את החיים באופן משמעותי, זה היה צעד מעורפל ומסוכן לקריירה שלי. עכשיו הגעתי לברצלונה כדי להמשיך להתפתח כשחקן ולזכות בתארים".

"קיבלתי הצעה גם מריאל מדריד, שהייתה אולי הטובה ביותר מבחינה כלכלית", המשיך רוביו. "אבל הרצון הכי גדול שלי היה להגיע לבארסה ולא לעזוב את הבית. עכשיו אני יכול להצטרף בראש שקט למסע הנבחרת לאליפות אירופה בפולין אחרי שהורדתי את המשקולת הזו מעליי. היה מאוד קשה להתנתק מכל הסיפור הזה".

במינסוטה נאלצו לבלוע את הגלולה ולהמתין ליהלום שנתיים נוספות, דווקא לאחר שכבר שהצליחו לשכנע אותו להצטרף כבר העונה בתחילת השבוע, לאחר שרוביו הודיע לג'נרל מנג'ר דייויד קהאן כי התחרט ובחר בברצלונה. "כמובן שאנחנו מאוכזבים", אמר קהאן, שערך שלושה ביקורים חסרי תועלת בספרד הקיץ "אבל אני לא חושב שהאכזבה הזו צריכה להסתיר את התמונה הגדולה מבחינתנו. בשורה התחתונה הוא עדיין שחקן צעיר מאוד, ועכשיו יש לו עוד שנתיים להבשיל. יש דברים גרועים מזה שהיו יכולים לקרות לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully