וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאלטי: "ההישגים שלנו יישארו בהיסטוריה של המועדון"

המאמן המתפטר של רומא נפרד בחיוך מקבוצתו בארבע השנים האחרונות והבטיח למחליפו ראניירי: "אתה יכול להיות רגוע"

יממה לאחר שהודיע על התפטרותו מאימון רומא בעקבות פתיחת העונה החלשה של הקבוצה, הסביר הבוקר (רביעי) לוצ'יאנו ספאלטי את הסיבות להחלטתו בראיון ל-"סקיי ספורט"

המאמן המוערך, שהוביל את הג'ילארוסי לשני גביעים ושלוש סגנויות בארבע שנותיו באולימפיקו, בחר להישאר בבירה הקיץ למרות שמשך התעניינות רבה ממועדונים גדולים, ראה את שחקניו רושמים שני הפסדים כואבים והפתיע כשבחר לעזוב על מנת לזעזע את המערכת. הרומאים מיהרו למנות את קלאודיו ראניירי הוותיק למחליפו.

"ההתפטרות שלי הייתה הדבר הנכון לעשות, זו הייתה יוזמה שלי כי הרגשתי צורך לקחת את האחריות", אמר ספאלטי, שהחזיק בחוזה עד לסיום העונה הבאה. "אני משאיר מאחור הרבה זיכרונות, כשהבולטים שבהם היו המשחקים נגד צ'לסי וריאל מדריד. בנוסף תמיד אזכור את ההמנון של המועדון כשכל אצטדיון האולימפיקו שר אותו בצוותא. אני תמיד אשיר אותו איתם ואמשיך לעקוב אחרי ההתקדמות של רומא תחת מאמן מצוין כמו ראניירי".

"ראניירי יכול להיות רגוע ולדעת שיש לו סגל טוב", הרגיע ספאלטי את יורשו. "אני בטוח שהוא ראה את שני ההפסדים שלנו העונה והבין שלא שיחקנו רע. בארבע השנים האחרונות טוטי ושאר השחקנים הפגינו כאן אחדות מרשימה, והיה לנו קשה מאוד להגיע להישגים שרשמנו בלעדיה. ההישגים הללו יישארו בהיסטוריה של המועדון".

כשנשאל לגבי עתידו האישי, הכחיש ספאלטי את השמועות על מועמדותו לזניט סנט פטרסבורג וסיפר על תכניותיו לעתיד הקרוב: "אני אקדיש יותר זמן למשפחה שלי ולאחר מכן אתחיל לראות את העולם. יש הרבה טקטיקנים גדולים במקומות שונים, ואני רוצה לגלות את שיטות העבודה העדכניות ביותר והטכנולוגיות החדשות ביותר שיש היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully