וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר על עונשו של אדוארדו: "זהו ציד מכשפות"

חלוץ ארסנל הורחק על ידי אופ"א משני משחקים, בעקבות ההתחזות מול סלטיק. מאמנו זעם: "זו החלטה שערורייתית"

אופ"א החליטה להעניש את אדוארדו, חלוצה הברזילאי-קרואטי של ארסנל, בהרחקה לשני משחקים אירופיים, בגין הטעיית השופט במשחק הגומלין מול סלטיק בפלייאוף האלופות. כזכור, אדוארדו סחט פנדל למרות שהשוער ארתור בורוץ כלל לא נגע בו והקים עליו גדודי סקוטים נזעמים.

ארסן ונגר, מאמנו של החלוץ ואחד שבעצמו מרבה להתלונן על החלטות שיפוט, עמד הפעם בצד השני ולא אהב את ההחלטה של אופ"א, בלשון המעטה. "זו החלטה שערורייתית וממש בלתי מתקבלת על הדעת", זעם הצרפתי. "אנו לא מקבלים את הדרך בה אופ"א התייחסה למקרה. עבורי זהו ציד מכשפות".

עוד לפני כן קיבל החלוץ גיבוי מבית, כאשר נשיא ההתאחדות הקרואטית, ולאטקו מרקוביץ', טען: "אדוארדו לא נפל בצורה תיאטרלית. היה קצת מגע בהתחלה והוא נפל לאחר מכן. אדוארדו הוא קל פיזית כך שרוח חזקה יכולה להפיל אותו, אבל הוא לא מסוג השחקנים שמתחזים".

הייטינחה באברטון, קרנצ'יאר בטוטנהאם

* אחרי שמכרה את ג'ולאון לסקוט למנצ'סטר סיטי והחתימה את בלם פורטסמות סילבן דיסטאן, התחזקה היום אברטון בבלם/מגן נוסף אחרי שרכשה את ג'ון הייטינחה מאתלטיקו מדריד תמורת 6 מיליון ליש"ט. ההולנדי הבינלאומי בן ה-25 חתם על חוזה לחמש שנים הוא שחקן הרכש השלישי של הטופיז בימים האחרונים כשעוד לפני כן נחת בקבוצה דיניאר ביליאלטדינוב הרוסי מלוקומטיב מוסקבה.

* קבוצה נוספת שהתחזקה היא טוטנהאם, שכצפוי החתימה את שחקן פורטסמות ונבחרת קרואטיה, ניקו קרנצ'יאר. הקשר בן ה-25, שהגיע לפומפי ב-2006, יחבור למאמנו לשעבר הארי רדנאפ והקבוצה הלונדונית שילמה עליו סכום המוערך ב-2 מיליון ליש"ט בלבד וזאת מכיוון שהוא עתיד היה לסיים את חוזהו בקיץ הקרוב. קרנצ'יאר ייכנס לנעליו של בן ארצו, לוקה מודריץ', שנפצע לאחרונה וצפוי להיעדר כחודש וחצי מהמגרשים.


* קבוצה נוספת שעשתה חיזוק משמעותי והתרכזה במרכז ההגנה הייתה אסטון וילה, שהנחיתה במועדון את צמד הבלמים ריצ'רד דאן וג'יימס קולינס. על הראשון שילמה הקבוצה מברמינגהאם כ-6 מיליון ליש"ט וזאת אחרי שהוא הסדיר את את הפיצוי הכספי שיקבל ממנצ'סטר סיטי. הבלם האירי עזב את התכולים אחרי תשע שנים ארוכות בקבוצה. קולינס נרכש על ידי וילה מווסטהאם תמורת כ-5 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully