וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט: "לא נרים ידיים כל עוד יש סיכוי"

נבחרת ישראל מתכוננת ללטביה, והשוער מבטיח: "נעשה הכל כדי להגיע עם סיכוי למשחק בשוויץ". עטר הפצוע שוחרר מהסגל

ברני ארדוב

צילום: נועם כהן. עריכת וידאו: רן צימט

ארבעה ימים לפני המשחק באיצטדיון רמת גן מול נבחרת לטביה, ובנבחרת ישראל מגבירים את הקצב לקראת ההתמודדות, כשגם האוהדים מעבירים הילוך וכרגע 17,300 צופים הבטיחו את מקומם באיצטדיון רמת גן בשבת. לפני אימון הערב, בו השתתפו גם יוסי בניון וטל בן חיים, הרכש הטרי של פורטסמות שלא יטול חלק במשחק מול לטביה בגלל צהובים, ערכה הנבחרת מסיבת עיתונאים בה השתתפו דודו אוואט ובן סהר.

אלירן עטר עבר היום צילום אולטרסאונד ותוצאותיו קבעו כי הוא אינו סובל מקרע ולא ממתיחה בשריר הירך האחורי. הצילום אושש את קביעתו של רופא הנבחרת, מארק רוסנובסקי, שקבע כי מקור הכאבים הוא בגב ומחר יקבל החלוץ את זריקת הקוקטייל המפורסמת של הדוקטור וינוח למשך שבוע ימים. החלוץ שוחרר מסגל הנבחרת.

שוער הנבחרת דודו אוואט התעקש לשדר אופטימיות: "חשוב שנוכל להמשיך לחלום. נקווה לנצח את שלושת המשחקים שלנו בבית, כדי להגיע למשחק עם שוויץ עם סיכוי. הביקורת על הקהל במשחק הביתי מול יוון הייתה כשלא קיבלנו תמיכה במהלך המשחק, וזה כאב לנו. אנחנו מאוד צריכים את הקהל".

"לא נרים ידיים כל עוד יש סיכוי", המשיך אוואט, "ונקווה שהקהל יתמוך בנו בניסיון שלנו לעשות את זה. כמובן שאם היינו עושים תיקו ביוון, היה לנו סיכוי טוב יותר, אבל אין טעם להתייחס לזה עכשיו. אנחנו ממשיכים בניסיונות שלנו, והולכים על ניצחונות, בתקווה שנעשה כל מה שאפשר".

חלוץ אספניול בן סהר נשאל אם שחקני הנבחרת לא רוצים לאכזב את יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, שהבטיח לציבור העפלה למונדיאל: "נאכזב את עצמנו אם לא נעלה, לא את לוזון. אין ספק שכרגע הסיכויים נראים פחות טובים, אבל הכי חשוב זה שנעשה את כל המאמצים ושכולם יהיו איתנו".

כשנשאל על הצטרפות יניב קטן, אמר סהר: "אני שמח, ומקווה שהוא יתרום לנו. אני רואה את המשחקים של מכבי חיפה, והוא בכושר נהדר".

לאחר האימון החליט המאמן דרור קשטן לא לזמן שחקנים נוספים במקום אייל גולסה ועטר הפצועים. בנבחרת הסבירו כי הסגל רחב וכולל 22 שחקנים, ומתוכו ייבחר ההרכב. תחילה שקל קשטן לזמן את גילי ורמוט מהפועל תל אביב, אך החליט לבסוף להשאירו בחוץ לאור ריבוי הקשרים בסגל, וכמוהו גם את תמיר כהן, קשרה של בולטון שהגיע לבקר את חבריו באימון.

בינתיים, בנבחרת האולימפית מאמינים שאם גולסה לא ייכלל בסגל הבוגרת, הם יוכלו להשתמש בו מול קזחסטן ביום רביעי, בכפוף כמובן לאישורו של קשטן. אם גולסה יחלים קשטן צפוי לזמנו למשחק מול לוקסמבורג, וכך אמורים הדברים גם לגבי אייל משומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully