וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים במגעים עם פו ג'טר וכריס מאסי

1.9.2009 / 13:07

ג'טר הוא המועמד המוביל לתפקיד הגארד, בעוד מאסי (2.06) יגיע במידה והמגעים עם קווין פינקני יכשלו. שמוליק ברנר מועמד

עידן גומא אגייאר בהפועל ירושלים נפתח אמש (שני) במסיבת העיתונאים החגיגית בו הכריז המיליונר על תמיכה בסך 1.5 מיליון דולר בקבוצה, ואפשרות רכישה של 49 אחוז ממניותיה בסוף העונה הקרובה. בלילה נפגש אגייאר עם דני קליין, יו"ר הקבוצה, והצוות המקצועי בראשות המאמן גיא גודס ועוזרו מתן חרוש, לפגישת היכרות. על פי ההערכות רוב הכסף שהעביר אגייאר יגיע לכיסוי חובות הקבוצה, ותקציב ירושלים יעמוד על בין 8 ל-9 מיליון שקל.

בקבוצה מנסים להשלים את סגל השחקנים במהירות האפשרית, כשהשחקנים שהמאמן גיא גודס רוצה כבר סומנו ונמצאים במגעים עם הקבוצה. המועמד המוביל לחיזוק עמדת הגארד הוא פו ג'טר, ששיחק בעונה שעברה במדי מנורקה מהליגה הראשונה בספרד. ג'טר (26, 1.79), בוגר מכללת פורטלנד, רשם במנורקה ממוצעים של 16.3 נקודות ו-3.1 אסיסטים. מקורבים לירושלים טוענים כי הפערים בין הצדדים גדולים. גארד נוסף שהוצע לירושלים הוא שמוליק ברנר, שחקנה של עירוני רמת גן בעונות האחרונות, ובירושלים שוקלים אפשרות לצרפו לסגל.

בעמדות הפנים מתלבטים בירושלים בין מספר אפשרויות, כשהריאלית ביותר מביניהן היא החתמתו של קווין פינקני ששיחק בקאנטו האיטלקית. פינקני (26, 2.06), מנהל מגעים מתקדמים עם הקבוצה, ועלותו תואמת את תקציב הקבוצה. שני שחקני פנים נוספים שהוצעו לקבוצה הם כריס מאסי, ששיחק בעונת 2007/8 במדי עירוני אשקלון, וברוקס סיילס, ששיחק בעונה שעברה במכבי חיפה. במאסי, שאליו הגישה ירושלים כבר הצעה, התעניינה גם מכבי חיפה, אך בחיפה שללו אפשרות לצרפו בשלב זה לסגל.

בירושלים מקווים לצרף בנוסף לגבוה ולרכז הזר גם פורוורד שישלים את הסגל. עד כה חתומים בקבוצה הישראלים יובל נעימי, אורי קוקיה ושרון ששון, והזרים ליאו ליונס וטרה סימונס שיגיע לארץ בסוף השבוע. בירושלים יפתחו היום את האימונים, שיהיו סגורים לתקשורת בשלב זה, וכמו כן נפתחה היום מכירת המנויים של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully