וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי לב נשאר בראשל"צ, מטלון מצטרף לחולון

1.9.2009 / 12:30

הקבוצה מעיר היין החתימה את לב לעונה רביעית בקבוצה, מטלון הצעיר מגיע לחולון מעפולה. דייגו טרמונטוצי חתם ברמת גן

מכבי ראשון לציון החתימה הבוקר (שלישי) את הפורוורד איתי לב לעונה נוספת, שתהיה הרביעית שלו במדי הקבוצה. לב (2.02, 29), עבר בתחילת העונה שעברה ניתוח בעצם בעקב שבגינו פספס את רוב העונה, אך בקבוצה החליטו לתת לו את ההזדמנות גם העונה להוכיח את עצמו. בנוסף ללב חתומים בקבוצה הישראלים יהוא אורלנד, ארז מרקוביץ', אבי בן שימול, יוני מורן, ורז זהביאן והזרים לארי אובאנון, דלרון ג'ונסון וביירון איטון. הסנטר הצעיר איגור נסטרנקו ימשיך עונה נוספת. הקבוצה תפתח את אימוניה ביום חמישי הקרוב.

קבוצה נוספת שהתחזקה הבוקר היא הפועל חולון שסיכמה את תנאיו של הפורוורד נועם מטלון, ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל עפולה. מטלון (22, 1.97), אחיו של שחקן העבר ניר, רשם בעונה החולפת במדי עפולה, עמה עלה לליגת העל, 8.3 נקודות ו-2.3 ריבאונדים למשחק. מטלון מצטרף לזרים ג'ון תומאס, פול דילייני, מארק סאנצ'ז ודווין מיטשל ולישראלים יוני ניר, ליאור ליפשיץ ואבי אליהו שחתומים בקבוצה. כמו כן יוטב קוסטיקה צפוי להמשיך עונה נוספת.

* עירוני רמת גן הודיעה היום על החתמתו של דייגו טרמונטוצי הישראלי ממוצא אורווגואי ששיחק בעבר במדי הפועל עפולה, גן שמואל, מכבי קרית ביאליק, והפועל חבל אילות. דני גוט, שבדומה לטרמונטוצי הגיע מאורווגאי אמר לאחר ההחתמה:" דייגו יחזק לנו את עמדות הגארד ויתן התלהבות דרום אמריקאית לקבוצה, אני מצפה שהוא יהיה הדרק שארפ שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully