וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט חוזר לשדר את ליגת העל בכדורעף

איגוד הכדורעף חתם על הסכם עם הערוץ לשידור משחקי הליגה הסדירה ומשחקי ההכרעה בפלייאוף ומשחקי גביע המדינה

איגוד הכדורעף חתם היום על הסכם לשידורים ישירים לעונה הקרובה עם ערוץ הספורט. ההסכם כולל משחקים נבחרים מהליגה, לרבות שלב הפלייאוף, כמו גם שידורם של משחקי גביע המדינה לנשים ולגברים.

כזכור, בעונה הקודמת לא שודרו בערוץ הספורט כלל משחקי הכדורעף,זאת מאחר וחוזה ההתקשרות בין איגוד הכדורעף לערוץ הספורט לא חודש. כעת, בהתערבות יו"ר מועצת הכבלים והלוויין ניצן חן, מחדש ערוץ הספורט את שידורי הכדורעף לעונה הקרובה זאת כחלק מצעדיה של המועצה לעודד שידורי ספורט ישראלי מכל הענפים.

ענף הכדורעף בישראל זוכה בשנים האחרונות לפופולאריות הולכת וגוברת. במשחקים רבים, בעיקר בשלבים המכריעים, מצליחות הקבוצות להביא קהל אוהדים גדול הממלא את האולמות בדומה לפופולאריות של הענף ברחבי העולם. כמו כן, זוכה הענף לסיקור רב באמצעי התקשורת השונים.

העונה הקרובה שתפתח ב-6 באוקטובר צפויה להיות עונה מרתקת במיוחד, במסגרתה תנסה מכבי תל אביב לשמור על תואר האליפות ולהשלים זכייה בתואר שנה שלישית ברציפות, כאשר מולה שוב יתמודדו הסגנית מכבי הוד השרון, הפועל מטה אשר, מ.כ. רעננה ואחרות.

יושב ראש איגוד הכדורעף, יעקב שטופמן, אמר: "ענף הכדורעף בארץ הוא מענפי הספורט המובילים שיש לנו. אני שמח שכעת ישובו משחקי הכדורעף להיות משודרים בכל בית בישראל. אני מברך את יושב ראש מועצת הכבלים והלוויין ניצן חן על תרומתו לחידוש ההסכם ומודה גם לערוץ הספורט שחוזר להיות הבמה והבית של ענף הכדורעף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully