וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש עוד סיכוי?

זו השאלה שנשאלת לגבי נבחרת ישראל, שנמצאת רק במקום הרביעי בבית וחייבת ניצחון על לטביה כדי להמשיך ולדבר על אפשרות שתעלה למונדיאל בדרום אפריקה

משחק מספר 81: ישראל - לטביה 1.4, 3.55, 5.55

כבר למדנו לא לצפות יותר מדי מהנבחרת הישראלית, אך בכל זאת האופטימים שבינינו עדיין מאמינים שיש סיכוי. אלא שאיך שהדברים נראים כרגע, רק נס יציל את הנבחרת של דרור קשטן, שנמצאת עם הגב אל הקיר ורחוקה משמעותית מהעפלה לטורניר בדרום אפריקה בקיץ הבא. כדי שזה יקרה, הנבחרת בערך צריכה לנצח בכל אחד מארבעת המשחקים שנותרו לה ולקוות למעידה של הנבחרות האחרות, איתה היא נאבקת על העלייה מבית ב'.

נבחרת ישראל מדורגת רביעית בבית עם תשע נקודות בלבד, נקודה אחת פחות מלטביה, אותה היא פוגשת כעת וארבע נקודות פחות משוויץ השנייה. גם ליוון יש 13 נקודות במקום הראשון ועל כן נראה שהמאבק הוא בלתי אפשרי. ישראל ניצחה בשני משחקים בלבד מתוך שישה, סיימה שלוש פעמים בתיקו והפסידה פעם אחת. יריבתה, לטביה, ניצחה בשלושה משחקים, סיימה פעם אחת בתיקו והפסידה פעמיים. אז מה יקרה בין שתי הנבחרות הללו?

ברור כאמור שניצחון של ישראל ייתן לה הרבה ביטחון וכמובן יעלה אותה למקום השלישי שממנו היא יכולה אולי להיאבק על המקום השני, שמוביל בסופו של דבר לפלייאוף. הנבחרת פגשה במשחק ההכנה האחרון שלה את צפון אירלנד, אך סיימה ב-1:1 מאכזב, במשחק בו אליניב ברדה כבש את השער לנבחרת הישראלית. מעבר לכך, ישראל ולטביה סיימו במשחק הראשון ביניהן ב-1:1, כאשר אז היה זה יוסי בניון שכבש. לטביה סיימה עם הפסד 1:0 לבולגריה במשחק ההכנה האחרון שנערך לפני כשבועיים.

אם כן, אין ספק שישראל פייבוריטית ואמורה להשיג את שלוש הנקודות באיצטדיון רמת גן, אך כבר חווינו לא אחת אכזבות מול אותן נבחרות, שמסומנות מראש כנחותות. אלא שהפעם הנבחרת בכחול לבן תעשה הכל כדי להשאיר לעצמה סיכוי ונראה שהיא תנצח. ההימור: 1, היחס: 1.4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully