וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה, העניינים כרגיל

אחרי חמישה תארים בשלושה חודשים, בארסה פתחה את הליגה הספרדית עם 0:3 על גיחון. איברהימוביץ' חגג שער ראשון

המחזור הראשון בליגה הספרדית הושלם הערב (שני) כשהאלופה ברצלונה ניצחה את ספורטינג גיחון 0:3. בניגוד לעונה שעברה שהסתיימה כל כך טוב, הקטלאנים ניצחו הפעם כבר במחזור הראשון, ויצרו המשכיות לכמה חודשים חלומיים.

ליונל מסי כבר נסע לארגנטינה לקראת מוקדמות המונדיאל ולא היה בסגל, גבי מיליטו עדיין מושבת, ואפילו אינייסטה ומארקז זכו לעוד יום של התאוששות. אבל לפפ גווארדיולה היו מספיק שחקנים בסגל, וזה כלל את זלאטן איברהימוביץ' שפתח בהרכב, וגם את בוז'אן קרקיץ' שפתח על חשבונו של תיירי הנרי.

בדקה ה-18, כדור קרן מצד שמאל הגיע לסיידו קייטה, שהסיט אותו לכיוונו של בוז'אן קרקיץ'. האחרון המשיך בנגיחה מקרוב וקבע 0:1 לברצלונה. קייטה המשיך לככב, ובדקה ה-42 נעזר בדני אלבס, שהרים כדור מדוייק מצד ימין היישר לשחקן המלאי, שהתרומם מעל כולם כדי לנגוח ולקבוע 0:2.

בארסה השתחחרה - אחרי הכל זה היה משחק בקאמפ נואו, אבל מי שנותר לחוץ במיוחד עד לדקה ה-82 היה שחקן הרכש הגדול של הקיץ, זלטאן איברהימוביץ', שחיפש שער ראשון במדי קבוצתו החדשה. לא היה מתאים יותר מאשר דני אלבס כדי לעזור לו. אלבס המשיך לנצל הגנה חלשה של גיחון, הגביה שוב מצד ימין כשהפעם ההגנה עזרה לו עם הסטת כדור היישר לשבדי ממוצא בוסני, שלא יכל לבקש יותר וקבע 0:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully