וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים: "אתן את כל הלב שלי על הדשא"

בלם נבחרת ישראל, שחתם בפורטסמות לארבע עונות בתקווה לשקם את הקריירה שלו, אמר: "אני מוכן לאתגר, נשתפר מהר"

במהלך הקיץ האחרון רדפו במנצ'סטר סיטי אחר שחקני ההגנה הבכירים באנגליה, ואף הצליחו להחתים את קולו טורה וג'וליין לסקוט. בתוך שלל הרכש המרשים, ניתן היה להבין שמאמן הסיטיזנס, מארק יוז, לא בונה על טל בן חיים. בלם נבחרת ישראל, שהגיע לסיטי אחרי שעבר בבולטון ובצ'לסי, שיחק בחצי עונה האחרונה כמושאל בסנדרלנד, אך כעת, לאחר שלא הצליח להשתלב בסגל של הקבוצה הנוצצת של יוז, ולא נלקח בחשבון, החליטו הצדדים לסיים את הרומן ביניהן.

מי שקפצה על המציאה היא פורטסמות, שהביעה עניין בבלם הישראלי מוקדם יותר הקיץ. לאחר שאיבדה את סילבן דיסטן לאברטון בשבוע שעבר, חיפשה פומפי בלם נוסף לסגל, וכאמור, החליטה ללכת על הבלם הישראלי, אותו החתימה לארבע עונות, לו תהיה זו תחנה חמישית בקריירה האירופית. "זה אתגר גדול ואני מאמין שנוכל לשנות את המצב", צוטט בן חיים ב-BBC בהתייחס לפתיחת העונה האיומה של פומפי.

פורטסמות פתחה את העונה עם ארבעה הפסדים בארבעת מחזורי הפתיחה. לצד בן חיים, שאלה פורטסמות את הקשר הצרפתי חסן יבדה מבנפיקה והיא מנהלת מגעים לצרף את בנג'אני מרווארי, בודווין זנדן ושחקן ההגנה מייק וויליאמסון לפני סגירת חלון ההעברות. כזכור, אמש הושלמה עסקת העברת המועדון לידיו של סולימאן אל פאחים מאבו דאבי, כאשר הבעלים הקודם היה סאשה גאידמק, בנו של ארקדי גאידמק.

בן חיים: "אתן את כל הלב"

"אני מאוד שמח להיות כאן בפומפי", אמר בן חיים לאתר הרשמי של קבוצתו החדשה, החמישית שלו בפרמיירליג, "זה אתגר גדול, כי אחרי ארבעה משחקים אנחנו עדיין בלי נקודה, אבל אני מוכן לאתגר. אני רוצה לעזור לפומפי להשתפר ולהשיג תוצאות טובות, ולקחת אותם למקום שלו היא ראויה.

"הבאנו כמה שחקנים חדשים, ואני מאמין שאפשר לשנות את התמונה ולנצח כמה משחקים", המשיך בן חיים, "ראיתי כמה משחקים של פומפי, והקבוצה סבלה מחוסר מזל. בגלל זה אני בטוח שאנחנו יכולים להשתפר במהירות".

בן חיים המשיך בגישתו האופטימית, וסיכם: "הגעתי לכאן כדי לתת את כולי ולהשקיע 100 אחוז, ואני בטוח שככה כולם. כל שחקן שיעלה על הדשא ייתן את כל הלב שלו, שזה הדבר הכי חשוב עבור האוהדים".

עדכון ראשון: 31.8, 23:01
עדכון אחרון: 1.9, 14:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully