וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו גרוסו ביובנטוס

הגברת הזקנה ניצלה את השעות האחרונות של מועד ההעברות כדי להחתים את מגן ליון ונבחרת איטליה ל-3 העונות הקרובות

כאשר חלון ההעברות של הכדורגל האירופי מסתיים לו מחר (שלישי), ביצעה הערב יובנטוס את אחת העסקאות הגדולות של הימים האחרונים ביבשת, כשהחתימה את מגן ליון, פאביו גרוסו, על חוזה לשלוש העונות הקרובות. כזכור, גרוסו היה מועמד לביאנקונרי עוד במהלך הקיץ, אלא שאז העסקה לא יצאה לפועל.

בשורות הגברת הזקנה החלו במשא ומתן מחודש עם גרוסו בימים האחרונים, כאשר מוקדם יותר היום היה נדמה כאילו המגן הבינלאומי יישאר בשורות קבוצת הפאר הצרפתית. "נצטרך לקוות לנס על מנת שפאביו יעבור ליובנטוס", אמר מוקדם יותר היום סוכנו של המגן, פפה בוזו, אלא שכעת, כאמור, העסקה הושלמה, שעות ספורות לפני תום שעון החול.

יובה תשלם לליון 3 מיליון יורו עבור השחקן, שצפוי להרוויח כ-1.2 מיליון יורו לעונה במשך שלוש השנים הקרובות. כזכור, גרוסו הבקיע את הפנדל המנצח שהעניק לאיטליה את מונדיאל 2006, לאחר שהבקיע גם בחצי הגמר נגד גרמניה. הוא הצטרף לליון ב-2007, אחרי עונה אחת באינטר, וכעת יחזק את הגנת הגברת הזקנה, שם יחבור בחוליה האחורית לשלושה שחקני נבחרת אחרים - ג'יורג'יו קייליני, פביו קנבארו, וג'יאנלואיג'י בופון.

ז'אן קלוד בלאן, יושב ראש יובנטוס, היה מאושר מהעסקה: "ההחתמה של פביו מביאה לנו איכות נוספת לסגל טוב מאוד גם ככה, הנסיון הבנילאומי והכישרון שלו יעזרו לנו בכמה חזיתות שונים. ההחתמה הזו סוגרת שוק העברות מאוד מאתגר עבורנו, ואנחנו כרגע במצב המושלם כדי להתמקד במטרות שהצבנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully