וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ובית"ר ירושלים נפרדו ב-0:0

בצל השמועות על עזיבה לאירופה, ברוכיאן ויצחקי, יחד עם שאר חבריהם בבית"ר, גילו יכולת חלשה ב-0:0 נוסף בסכנין

חלוץ בית"ר ירושלים עמית בן שושן לצד מגן בני סכנין עלי עותמאן. איתי חסיד
הופעת פרידה במדים האדומים. עותמאן עם בן שושן/איתי חסיד

המשחק בין בית"ר ירושלים ובני סכנין הוא אחד הטעונים בכדורגל הישראלי. כמעט כמו בכל פעם, גם הפעם עסקו מחנות האוהדים בזריקות אבנים הדדיות, שהובילו לפצועים. אלא שעל המגרש, סיפקו שתי הקבוצות מפגן כדורגל חלש ומשעמם, משחק ללא אופי, ללא מעוף וללא טיפה תחכום, שהסתיים בתוצאה שהולמת יותר מכל את רמתו - 0:0.

סכנין הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, אך סבלה מחוסר מחץ. הקבוצה של ערן קוליק שיחקה בהתלהבות, אבל כמעט ולא איימה על השער. מנגד, בית"ר פשוט לא הופיעה למשחק במחצית הזו והתבטלה בקלות יתר אל מול שחקני ההגנה של המארחים. במחצית השניה, התהפכו היוצרות, אך הרמה לא עלתה. מלבד ניסיון נגיחה של ברק יצחקי שפגע בקורה, אי אפשר לציין ולו מצב אחד ראוי להבקעת שער.

בסכנין אפשר היה להתרשם מג'קו ערפאת, החלוץ הטוגולזי שערך בכורה. הילד בן ה-18 נראה מהיר וטכני, אבל שיחק באנוכיות. גם ראובן עובד הפגין ניצוצות של היכולת הטכנית המוכרת שלו, אך נראה חלוד וחסר כושר. מנגד, עלי עותמאן, במשחקו האחרון בקבוצה, גילה יכולת טובה, השקיע, רץ, הגביה כדורים מדויקים והדי המעבר לא ניכרו עליו.

את הדברים הללו אי אפשר להגיד על אבירם ברוכיאן ויצחקי. שני הכוכבים של בית"ר נראו טרודים יותר בעתידם מאשר במשחק, לא היו מרוכזים ובעיקר הפריעו בפעולות לא חדות. ביכולת כזו של השניים, לבית"ר אין מה למכור מבחינה התקפית. נתון שצריך להדאיג במיוחד את שום, שסוגר 180 דקות בליגת העל ללא שער זכות. מאמן מחזיקת הגביע אגב, לא העניק הערב הופעת בכורה לפאולו דה לה האסה, קשר הרכש מפרו.

מהלך המשחק

דקה 16: חלאיילה שלח כדור מפתיע מ-18 מטרים אלכסונית, ופספס בסנטימטרים את המסגרת.

דקה 27: כדור ארוך מצא את קאסום לבדו מול הרוש, החלוץ התמהמה ולבסוף בעט מזווית קשה כדור שטוח שחלף בסמוך לקורה.

דקה 32: ברוכיאן מסר כדור רוחב לטל, שניצב חופשי ומ-16 מטרים בעט כדור חכם ברגל שמאל ומאיר כהן התעופף והדף לקרן.

דקה 55: בן שושן חלף על פני פטי והוציא כדור רוחב מימין. ברוכיאן שקיבל את המסירה התמהמה בבעיטה ואפשר למאיר כהן לצאת וללקט את הכדור.

דקה 69: ההזדמנות של המשחק. בן שושן הגביה מימין, יצחקי התרומם ונגח לעמוד ולכדור החוזר הגיע תמוז, אך לא הצליח לדחוק אותו פנימה מטווח קצר.

דקה 73: עובד הסתובב ובעט מ-20 מטרים כדור חזק, הרוש שהיה עירני קלט.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שמואל קוזוקין, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אבי ריקן, עידן ורד (קובי מויאל, 84), עידן טל, ג'וניור ויסה (טוטו תמוז, 66), אבירם ברוכיאן, עמית בן-שושן (דיוויד גומז, 82), ברק יצחקי.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמאן, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, עלא אבו סאלח (חאיר סספדס, 71), חאלד חלאיילה, חיים בנון, ראובן עובד (אמיר אבו עראר, 87), ג'קו ערפאת (חאמד גנאים, 56), אחמד קאסום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גומא אגייאר, ספונסר בית"ר ירושלים, עם אשתו בסכנין. איתי חסיד
נו, מה יהיה עם הגולים? אגיאר ורעייתו/איתי חסיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully