וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אני מחכה לפרויקט הנכון שיגיע"

מאמן הנבחרת לשעבר התראיין לתקשורת הקרואטית, רמז שלאו דווקא מחפש משרת אימון, והחמיא לג'ובאני רוסו, צ'לסי ויונייטד

באופן מוזר משהו, גזרת אברהם גרנט ממשיכה להיות שקטה, לרוב אורכו של הקיץ. מלבד מספר ספקלוציות שקשרו אותו להארטס הסקוטית, שמו של גרנט בקושי נקשר לאימון קבוצות ונבחרות אחרות - בטח לא כפי שהיינו רגילים לשמוע ולקרוא בעבר. היום (שני), תוך שהוא נמצא בחופשה בספליט, ולאחר שביקר את שחקניו לשעבר, ננאד פראליה וג'ובאני רוסו, התראיין מאמן נבחרת ישראל לשעבר לתקשורת הקרואטית, ואמר מספר דברים מעניינים.

"עבור אדם שהגיע ממדינה קטנה אני חושב שהשגתי הרבה, ואני לא צריך כרגע פרויקט שלא ירצה אותי", אמר גרנט בהתייחסו לג'וב העתידי אותו יקח. "אני מחכה לאתגר אמיתי, לאו דווקא כמאמן. אני עובד על פוקנציות רבות בכדורגל, לכן אני מחכה לפרויקט הנכון". כזכור, גרנט הוזכר כמועמד לשמש כמנהל מקצועי בהארטס הסקוטית, לא כמאמן, וייתכן וזה התפקיד לו הוא מחכה. באשר לשמועות שמא היידוק ספליט רצתה למנות אותו למאמנה בסתיו שעבר, אמר גרנט: "הסכמתי לעזור להם, היו שיחות, אך הם הלכו בכיוון אחר וזה בסוף לא קרה".

באשר לשחקנו לשעבר וחברו הטוב, ג'ובאני רוסו, אמר המאמן הישראלי: "הוא חייב להישאר בכדורגל כי הוא מבין המון במשחק ויכול לעזור לכדורגל הקרואטי. אתם לא מבינים עד כמה הוא מוערך בישראל, זה יהיה מאוד חבל עבור הכדורגל הקרואטי אם הוא יחליט לעזוב את הענף לגמרי".

לבסוף, התייחס גרנט למאבקי הצמרת שצפויים השנה בפרמיירליג, וטען כי צ'לסי היא הפייבוריטית לתואר. "יש להם כנראה יתרון קטן, כי מנצ'סטר יונייטד היא לא אותה קבוצה מהשנה שעברה. למרות זאת, כל עוד יש להם את אלכס פרגוסון, אסור לזלזל בהם. הם יודעים איך לנצח וחשוב מזה - יודעים כיצד לשחק תחת לחץ. אישית אני אוהב את ארסנל, אך מאמין שחסר להם שחקן או שניים כדי להתמודד כמו שצריך על האליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully