וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל פיורנטינה: "בטוחים שמוטו לא ייענש"

קורבינו סבור שהרומני לא ייאלץ לפרוש, לאחר האולטימטום שניתן לו כדי לשלם קנס לצ'לסי. "אנו מוכנים לכל קרב בעניינו"

פרשת אדריאן מוטו ממשיכה להעסיק את פיורנטינה. כזכור, החלוץ נדרש לשלם על ידי ה-CAS (מוסד הבוררות של פיפ"א) סכום אסטרונומי של 17,173,990 מיליון יורו לצ'לסי בגין הנזקים שגרם לה על כך שצרך קוקאין בתקופה בה שיחק במועדון. לשחקן ניתן אולטימטום בן 48 שעות כדי לשלם את הקנס, ואם לא נקבע שהוא ייאלץ לפרוש מכדורגל. זאת במידה והקבוצה האנגלית תפנה למוסד על מנת שיתבע מהשחקן לפרוש מהמשחק לאלתר.

מנהל הקבוצה מטוסקנה פנטלאו קורבינו הודה כי המועדון ינסה לעשות ככל שביכולתו בכלים החוקיים כדי לבטל את רוע הגזירה. "אנחנו בטוחים שמוטו לא ייענש", אמר קורבינו. "בכל מקרה, אנחנו מוכנים לכל קרב בעניינו".

אמש לא שותף החלוץ בניצחון הקבוצה על פאלרמו (0:1). המאמן צ'זארה פראנדלי הסביר את הסיבה להשארתו של מוטו בחוץ. "הייתה לו בעיה קלה בשריר, כך שהעדפנו לא לסכן אותו". פראנדלי סיפר גם על המצב החברתי בקבוצה בנוגע למצבו של מוטו: "הבחורים היה בלחץ בגלל מוטו, אבל לאחרונה הם נרגעו כי הם הבינו שהוא לא ייענש. הוא לא לבד".

בלי קשר, קורבינו אישר כי הוויולה הסכימו לשחרר את הקשר הסרבי של הקבוצה זדרבקו קוזמאנוביץ' לשטוטגרט. העסקה קרובה מאוד לסגירה, כאשר נותרו פרטים אחרונים פעוטים כדי לחתום סופית את החוזה. "קוזמאנוביץ' רצה לעזוב", הסביר קורבינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully