וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סברשנקו וצסק"א כבר לא

קבוצת הפאר הרוסית הודיעה על שחרור הסנטר הוותיק אחרי 6 שנים מוצלחות. צ'ילדרס מוכן לעונה: "השנה נזכה באליפות"

אחרי שהצטרף לקבוצה בשנת 2002 ועזר לה לזכות בשש אליפויות רוסיה, שלושה גביעים מקומיים ופעמיים בתואר היורוליג, החליטו אלכסיי סברשנקו וצסק"א לסיים את הרומן המוצלח. "אני רוצה להודות למועדון על הזמן שהעברתי בו", אמר סברשנקו. "תודה גדולה מגיעה גם לאוהדים, שתמכו בי והתעניינו בי בזמנים קשים", הוסיף השחקן, שתרם 5 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק עבור האלופה הרוסית הנצחית בעונה החולפת.

נשיא צסק"א, אנדריי ואטוטין, הוסיף הודעה בשם הקבוצה: "לתת לאלכסיי ללכת אחרי כל השנים המוצלחות האלה זה עצוב, ואנחנו מודים לו על כל שהוא עשה עבור המועדון. אני בטוח שההרגשה היא הדדית, גם מהצד של אלכסיי". ואטוטין הסביר את החלטת המועדון, ואמר: "צסק"א החליטה להשקיע בסנטרים צעירים, והוא היה חייב לעזוב".

צ'ילדרס רוצה תואר

בצל הרכש המרשים של הקבוצה במהלך הקיץ, הישארותו של ג'וש צ'ילדרס כמעט נשכחה מהפגרה של אולימפיאקוס. הגארד/פורוורד האמריקאי, שהיווה את העסקה המרשימה ביותר בשוק ההעברות בעונה שעברה, החליט שלא לשוב ל-NBA, ולהישאר בפיראוס גם בעונה הנוכחית. וכעת, אחרי שנה בינונית שהסתיימה בעיקר בהפסדים בגמרים, צ'ילדרס רוצה תואר.

"השחקנים החדשים יעזרו לנו המון, הם שחקנים מצוינים והנוכחות שלהם תעשה את הקבוצה שלנו חזקה יותר", אמר האמריקאי על הצטרפותם של וון ווייפר ולינאס קלייזה. "אני מרגיש טוב מאוד לחזור לקבוצה, ולא יכול לחכות לתחילת העונה החדשה. אני בטוח שנזכה באליפות ונשמח את האוהדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully