וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו אותו, השחקן העשיר בבריטניה

ג'ון טרי חתם על חוזה חדש בצ'לסי, וירוויח ב-5 השנים הקרובות 160 אלף ליש"ט בשבוע. ונגר: "יוניייטד משחקת אנטי כדורגל"

במשך רוב הקיץ עלה שמו של ג'ון טרי כמועמד מוביל לחזק את הגנת מנצ'סטר סיטי. הקבוצה המשנית של העיר מנצ'סטר היתה מוכנה לשפוך הרבה כסף עבור בלם נבחרת אנגליה, אלא שלבסוף, אחרי שמועות רבות ולא מעט אי בהירות החליט טרי להישאר במדי הבלוז, והיום (שני) מתברר שהוא יישאר בלונדון במשך זמן רב.

הנהלת הקבוצה הודיעה הערב (שני) כי החתימה את הבלם הנהדר על חוזה חדש, שישאיר אותו במדי צ'לסי עד סוף עונת 2013-2014. התקשורת הבריטית מעריכה את העסקה החדשה בשווי 41 מיליון ליש"ט, כאשר טרי צפוי לשלשל לכיסו 160 אלף ליש"ט בשבוע (40 אלף ליש"ט פחות ממה שמנצ'סטר סיטי היתה מוכנה להציע לו בשעתה), מה שיהפוך אותו השחקן עם המשכורת הכי גבוהה במדינה.

"צ'לסי מאושרת לאשר שהחתימה את ג'ון טרי על חוזה ל-5 שנים נוספות", הודיעה הקבוצה באתרה הרשמי. "העסקה מאשרת את הרצון של ג'ון ושל המועדון להשאירו בסטמפורד ברידג' גם בשארית קריירת המשחק שלו". כזכור, טרי הגיע למועדון כשהיה בן 14, והספיק לשחק בו יותר מ-400 משחקים, תוך שהוא מוליך את הקבוצה לאליפויות בשנים 2005 ו-2006, חמישה גביעים והפסד אחד כואב ובלתי נשכח בגמר ליגת האלופות.

ונגר תוקף את יונייטד

יומיים אחרי ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד על ארסנל 1:2, הרוחות עדיין מסרבות להרגע והיום תקף מאמן התותחנים, ארסן ונגר, את הטקטיקה של אלכס פרגוסון בהתמודדות באולד טראפורד וכינה את צורת המשחק של השדים האדומים במילים הלא מחמיאות "אנטי כדורגל".

המאמן הצרפתי, שהתלונן על כך שווין רוני צלל וזכה לשריקה לפנדל שבעזרתה השוותה יונייטד, תקף גם דארן פלטשר ואמר: "אני חושב שיש דברים מעבר לצלילה, למשל שחקנים שמבצעים עבירות ולעולם לא מוענשים על כך, שחקנים שעושים עוד ועוד פאולים ומסיימים את המשחק אפילו בלי כרטיס צהוב. מבחינתי זה יותר אנטי כדורגל מהצלילה של אדוארדו נגד סלטיק בליגת האלופות".

עוד אמר המאמן: "אני חושב שהעבירות הן בעיה גדולה כי הן קוטעות את השטף של המשחק ואנשים באים כדי לראות כדורגל ולא בעיטות חופשיות. צריך לשאול את השופטים על העניין הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully