וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: האלופה פותחת עונה

ברצלונה שזכתה בכל תואר אפשרי, תפגוש את חיחון (22:55, 5, HD). גווארדיולה לא יסכן את אינייסטה ומארקז הפצועים

קיץ שלם חיכו לזה שוחרי כדורגל רבים, וביום שני בערב (22:55, ספורט 5 ו-HD) ברצלונה תפתח את העונה. אלופת אירופה וספרד, מחזיקת הגביע הספרדי, שזכתה גם בסופרקאפ הספרדי והאירופי רק לפני שלושה ימים, תפתח את עונת 2009/10 לעיני אוהדיה בקאמפ נואו במשחק נגד ספורטינג חיחון.

בארסה לא הייתה צריכה, בניגוד לריאל מדריד, מהפכות בסגל לאור העונה הקודמת שלה. הרכש הכי גדול של פפ גווארדיולה הקיץ היה זלאטן איברהימוביץ', שהובא מאינטר תמורת סמואל אטו ועוד סכום כסף נכבד. איברה לא הרשים עד כה, ויהיה לו הרבה מה להוכיח במשחק. גם מקסוול שהגיע מאינטר יערוך כנראה את הופעת הבכורה שלו בהרכב אלופת אירופה.

לעומתם, הרכש החדש של הקבוצה ששיחק נגדה רק ביום שישי האחרון, דמיטרו צ'יגרינסקי משחטאר דונייצק, לא יפתח בהרכב. צ'יגרינסקי עבר הבוקר את הבדיקות הרפואיות וחתם הבוקר על חוזהו, והוא יחכה להזדמנות אחרת.

גווארדיולה התבטא ואמר כי למרות הפתיחה החגיגית הוא לא יסכן את אנדרס אינייסטה ורפא מארקז, שסוחבים פציעות, ולכן לא יכלול אותם בסגל. הצמד יהיה כנראה כשיר כבר למשחק הבא של הקבוצה. "אינייסטה יהיה כנראה מוכן למשחק נגד חטאפה", אמר המאמן על שחקנו.

הקבוצה מאסטוריה, שעלתה לפני שתי עונות, לא הייתה יכולה לבקש לפתוח את העונה בצורה קשה יותר (אולי מלבד משחק בסנטיאגו ברנבאו), והיא תקווה לא לחטוף תבוסה צורמת. בשנה שעברה הצליחה חיחון להיחלץ מחזרה לליגת המשנה, לאחר שסיימה את הליגה במקום ה-14, רק נקודה אחת מעל הקו האדום, והיא תקווה שהשנה הנוכחית תהיה קצת יותר מוצלחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully