וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביצ'ה אילייב חתם במכבי ת"א לעונה

31.8.2009 / 18:20

הקשר הסרבי הצטרף לחבורה של נמני ויהיה הזר הרביעי של הקבוצה. אסוס שוחרר סופית, מאמצים למצוא בלם זר

הקשר הסרבי, איביצ'ה אילייב, חתם היום (שני) במכבי תל אביב לעונה אחת. השחקן בן ה-29, ששיחק בעונה שעברה באנרגי קוטבוס הגרמנית, יהיה הזר הרביעי של הקבוצה ביחד עם איגור טומאסיץ', אנדריי קומאץ' ועמנואל מאיוקה ושני הצדדים חתמו על אופציה להאריך את החוזה בסיום העונה לעונה נוספת.

בתוך כך, ממשיכים במועדון בניסיונות למציאת בלם זר לקבוצה. בשלב זה הוחלט לוותר על המגן הקמרוני לאורן, וכעת מרוכזים מאמצי הצוות המקצועי בהחתמת בלם זר, כאשר על הפרק שני מועמדים אירופאי ודרום אמריקאי. במהלך הימים הקרובים ינסו להאיץ עמם את המשא ומתן בכדי להעמיד סגל מלא לקראת המשך המשחקים בליגת העל, שיצאה השבוע לפגרת הנבחרת.

ראשי מכבי תל אביב וקשר הקבוצה ג'ונתן אסוס הגיעו היום לסיכום על סיום דרכו של השחקן בקבוצה, והוא ישוחרר עם כרטיס השחקן שלו. אסוס, שהחזיק בחוזה לעונה הקרובה, קיבל כבר בסיום העונה שעברה הודעה על כך כי הוא אינו בתוכניות של הצוות המקצועי, אולם כל הניסיונות להעבירו לקבוצה אחרת בארץ או בחו"ל עלו בתוהו.

אסוס, יהודי-צרפתי, הגיע לפני כשנתיים לקרית שלום, ובמהלך תקופה זו היה מעורב בעבירות משמעת רבות, בתוכן מתן ראיונות ללא אישור והתנהגות לא נאותה באימוני הקבוצה. השחקן הושעה מספר פעמים על ידי המנג'ר אבי נמני, שהחליט בסיום העונה שעברה כי השחקן לא יהיה עוד חלק מהקבוצה. היום, כאמור, הגיעו הצדדים לסיום ההתקשרות, ואסוס יחפש לעצמו קבוצה חדשה.

אימוני הקבוצה יתנהלו השבוע בסגל חסר, וזאת עקב חסרונם של שחקני הנבחרות השונות. לירן שטראובר ויובל שפונגין יחלו הערב את מחנה האימון של הנבחרת הבוגרת לקראת לטביה ולוקסמבורג, והקשר דור מלול, שיצטרף למחנה האימון של הנבחרת הצעירה. הארמני איליה יברויאן, הזמבי עמנואל מאיוקה והסלובני אנדריי קומאץ' צפויים להמריא למחנות האימון של נבחרות ארצם.

(עדכון ראשון: 13:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully