וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני קליין: "ההתנהלות של אגייאר שונה לחלוטין משל גאידמק"

31.8.2009 / 11:11

יו"ר הפועל ירושלים השווה בין שני המשקיעים: "הוא בא ממקום של אהבת ירושלים", והוסיף כי הקבוצה סיכמה עם טרה סימונס. אגייאר: "אנחנו רוצים לנצח את מכבי תל אביב על המגרש"

מגד גוזני

צילום: גדעון צנטנר

עריכת וידאו: גדי וינסטוק

גומא אגייאר ממשיך להשתלט ולתת כתף לקבוצות בעיר ירושלים. אחרי שהשקיע מיליוני דולרים בבית"ר ירושלים והפך לספונסר שלה, נסגרה אמש (ראשון) עסקת התמיכה של איש העסקים בקבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים. אגייאר יתמוך בקבוצה ויעביר לה סכום של כ-1.5 מיליון דולר עוד העונה, כאשר בסיום השנה יינתן לו הזכות לרכוש את הקבוצה בתנאים שנקבעו מראש.

אגייאר: "המטרה היא להגיע לתארים"

היום (שני) ערכו הקבוצה ואגייאר מסיבת עיתונאים חגיגית במעמד ראש עיריית ירושלים ניר ברקת.

"אנחנו לא רוצים לנצח את מכבי תל אביב מבחינת תקציב, אלא לנצח אותם על המגרש", אמר אגייאר. "אנחנו רוצים להישאר כאן, ולעזור לכל אלה שבונים את הקבוצה הזאת, אוהבים אותה ותומכים בה. מה שמרגש זה לבנות משהו מלמטה, עם תוכניות ארוכות טווח שיגרמו הנאה לקהילה. המטרה היא לא רק לנצח משחקים ולזכות בתארים, אלא לעשות דברים למען האנשים.

"אני מודה לניר ברקת שמארח אותנו ולדני קליין", אמר אגייאר בפתח דבריו. "אני רוצה להגיד עד כמה חשוב הספורט לי ולמשפחתי. אני רואה את ההתקדמות מאז הפעם האחרונה שהייתי פה.

"אני וראש העיר נפגשנו כמה פעמים, דנו בעתיד העיר וחשבנו בצורה אסטרטגית מה הדרך הטובה ביותר לעודד את העיר. ספורט זה דבר חשוב לקהילה ולקחנו את הדברים צעד אחד קדימה. מי שלא עוקב אחרי כדורגל, עוקב אחרי הכדורסל, זה מתאים לתוכנית שיש לנו - לפתח את העיר. אני מקווה שזה עונה על כמה שאלות.

כמובן שהוא לא רוצה להישאר מיותם מתארים: "הייתי רוצה לפתח את הקבוצה, וכמובן שהמטרה היא בסופו של דבר להגיע לתארים", אמר הספונסר.

קליין: "הגענו לסיכום עם טרה סימונס"

יו"ר הפועל ירושלים דני קליין: "הקבוצה עברה רגעים קשים. אלמלא מעורבתו של ברקת הדבר הזה לא היה קורה, אני גאה בניר. המשא ומתן היה בהחלט כמו שציפינו. הרבה אנשים שואלים מה יקרה בקבוצה. אחד הדברים שאנו שואפים אליהם זו שפיות, לכן הצטרפותו של אגייאר מתאימה לנו בניסיון להגשים את היעדים הללו". קליין הוסיף כי הקבוצה הגיעה לסיכום על שחקן מכבי תל אביב בעונה שעברה, טרה סימונס.

"אחד הדברים החשובים לנו היה לשמר את עתיד העמותה, ובחוזה הדברים נבנו בצורה כזו, שמעבר לכך שאגייאר יעזור לנו בכיסוי החובות, הגענו להסכמה שעל כל שקל או דולר שהעמותה תביא, גומא יביא שקל או דולר נוסף.

"אני חושב שהפעול ירושלים יוצאת היום לדרך חדשה", הצהיר קליין. "כמו שאמר ראש העיר אולם הארנה זו התחנה הבאה כדי שהקבוצה לא תהיה תלויה בגורמים אחרים. ברגע שנגיע למשכננו החדש, הקבוצה תוכל להתמודד על כל התארים בכל מקום, בישראל ובאירופה".

קליין דיבר על התפקיד של אגייאר: "ההסכם הוא שבשלב הראשון הוא ישמש כספונסר של הקבוצה. בהמשך תהיה לו אופציה להפוך לנשיא, ובתום העונה הוא יקבל את ההחלטה אם ימשיך כספונסר או ייחשב כבעלים. מידת המעורבות שלו תקבע את מידת היכולת שלנו להפוך לפקטור רציני בצמרת".

קליין השווה בין אגייאר לגאידמק: "מבלי לפגוע בכבודו של גאידמק, מההתנהלות של גומא נראה שהוא שונה לחלוטין בחשיבה ובתפיסה. הוא בא ממקום של אהבת ירושלים. הוא בא לעזור לעיר, ומבין שדרך הספורט הוא יעשה זאת בצורה הטובה ביותר. העתיד יגיד אם האיש בא מאהבה או שהוא בא לחפש פרסום. הוא מתאים כמו כפפה ליד לספורט של ירושלים".

ברקת: "ליבו של גומא נמצא במקום הנכון"

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת אמר: "אני רוצה לברך על המוגמר ולהודות לכמה אנשים. אני רוצה לברך את הנהלת הפועל ירושלים בכדורסל ואת אוהדי הקבוצה וכן לגומא אגייאר. בחודשים האחרונים רציתי להיות שותף ברקימת השותפות בין הקבוצה וגומא. אני חייב לומר שראיתי שהשותפות הזו מבוססת על חשיבה איך לתת לשותפות אופק ואיך מרחיבים ומבססים אותה. זאת אחת השותפויות היות יפות שראיתי שנרקמו.

"ליבו של גומא וליבה של הנהלת הקבוצה נמצאים במקום הנכון", הוסיף ברקת. "כולנו רוצים לראות את הקבוצה מביאה כבוד לעיר. בחתימה היום בין הצדדים ננעלה השותפות, ואני כולי תקווה שכל הצדדים יצליחו ויתרמו לטובת הקבוצה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully