וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "הרבה דברים מטרידים אותי"

31.8.2009 / 8:38

נבחרת ישראל שבה מספרד אחרי שלושה הפסדים לא נעימים, צביקה שרף: "יש שבוע ליורובאסקט, נראה איך נדביק את הפער"

יותם רונן

צילום: אור שקדי
עריכה: גדי ויינסטוק

נבחרת ישראל בכדורסל נחתה הבוקר (שני) בישראל לאחר מסע מספרד שנמשך שמונה שעות וכלל עצירת תדלוק בנמל התעופה של פאלרמו. שחקני הנבחרת חזרו מספרד עם שלושה הפסדים, כולל שתי תבוסות לנבחרת ספרד, כשהאחרונה ביניהן אמש הייתה צורבת במיוחד - 93:56.

"נצטרך למצוא פתרונות"

שחקני הנבחרת יופיעו הערב בהגרלת משחקי ליגת העל, שם יהיו אחראים על שליפת הכדורים וקביעת המשחקים, ומחר יחזרו לאימונים לקראת האליפות, שתחל בעוד שבוע מהיום. עד יום חמישי צפוי המאמן צביקה שרף להכריז על שני השחקנים שלא יצאו עם הנבחרת לאליפות.

יניב גרין, שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים של הנבחרת בשל מחלה, צפוי לשוב לאימונים השבוע.

"סיימנו מסע לא טוב שבו עבדנו קשה אבל התוצאות היו לא טובות", אמר עם הנחיתה מאמן הנבחרת צביקה שרף, "יש הרבה דברים שלא עבדו ומטרידים אותי. אנחנו נצטרך למצוא להם פתרונות. שתי המחציות השניות נגד ספרד היו לא ראויות, בעיקר אחרי ששיחקנו מחצית ראשונה טובה. יש לנו שבוע לנסות לבצע כמה פעולות, נראה איך נדביק את הפער בשבוע שנשאר".

פורוורד הנבחרת גיא פניני הוסיף: "מבחינת התוצאות זה היה מחנה פחות טוב. ידענו שאנחנו יוצאים למשחקים קשים ושספרד זו נבחרת ברמה אחרת, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו. השבוע הזה עשה לנו טוב, היינו ביחד אחרי הפסדים ונשארנו ביחד. הנבחרת מאוחדת ומאמינה, ורואה מטרה אחת שזו אליפות אירופה. כולם באותו קו וההפסד אולי היה קשה, אבל אנחנו ממשיכים קדימה. הלוואי שאם החזרה הגנרלית נכשלה ההצגה תצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully