וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: חמורון נשאר חמורון

ריבר גברה 3:4 על צ'אקריטה, שער ניצחון לאורטגה. ניצחון גם לבוקה, בעוד ולז, אסטודיאנטס ורוסאריו נותרו מושלמות

המחזור השני של ליגת האפרטורה יצא לדרך כבר בסוף השבוע והמשיך בערב יום ראשון. במשחק המרכזי קיבלנו דרמה ענקית, כאשר ריבר פלייט ניצחה 3:4 את העולה החדשה, צ'אקריטה ג'וניורס, לאחר משחק רב תהפוכות ושערים. מחזיקת גביע הליברטדורס, אסטודיאנטס, אלופת הקלאוסורה, ולז סרספילד, ורוסאריו סנטראל הצליחו לשמור בינתיים על מאזן מושלם.

ריבר פלייט - צ'אקריטה ג'וניורס 3:4

אחרי שהפסידה במחזור הראשון לבאנפילד, השיגה הקבוצה של נסטור גורוסיטו נקודות ראשונות העונה. מלבד המשחק הגדול שהיה באל מונומנטאל, הרי שעוד אירוע מרכזי היה חזרתו של מתיאס אלמיידה, לאחר כמעט ארבע שנים שהעביר בקבוצות נידחות ובפרישות חוזרת ונשנות. אלמיידה שותף לכשתי דקות.

המשחק המשוגע נפתח כבר עם שער של דייגו 'הגמד' בואננוטה אחרי חמש דקות. מתיאס אלוסטיזה איזן בדקה ה-22, כשעשר דקות אחר כך גוסטבו קאברל החזיר את היתרון לריבר. רגעים לפני המחצית השווה שוב אלוסטיזה בפנדל.

פאקונדו פארה עשה מהפך, כשכבש את השלישי לצ'אקריטה בדקה ה-52. אבל המיז'ונריוס לא אמרו נואש, ובדקה ה-68 איזן דניאל ויז'לבה. ארבע דקות לסיום היה זה אריאל 'החמורון' אורטגה, שחזר בקיץ האחרון לריבר, וכבש את שער הניצחון.

לאנוס - בוקה ג'וניורס 2:1

בוקה, שסיימה במחזור הראשון ב-2:2 ביתי מאכזב מול ארחנטינוס ג'וניורס, השיגה ניצחון חשוב, ושוב בלי ריקלמה, שבמחזור הראשון הורחק אך הפעם סבל מבעיות בברך. מי שכבש את שער הניצחון היה מרטין פלרמו בדקה ה-79, וזאת על אף שהרתיח השבוע את אוהדי בוקה כשרמז שהיה רוצה לשחק עם קבוצתו לשעבר אסטודיאנטס במסגרת גביע העולם לקבוצות.

ארחנטינוס ג'וניורס - באנפילד 1:1

הקבוצה של קלאודיו בורגי, שסיימה במחזור הראשון בתיקו 2:2 עם בוקה ג'וניורס, אספה עוד נקודה. סנטיאגו סילבה העלה את האורחים, שניצחו במחזור הקודם את ריבר, ליתרון אחרי שמונה דקות. גבריאל האוצ'ה איזן בדקה ה-62.

גודוי קרוז - סן לורנצו 1:1

דניאל וגה כבש את שער היתרון לזכות הקבוצה הביתית, שהייתה קרובה לזכות בשלוש הנקודות, אלא ששער שוויון בפנדל בדקת הסיום של המשחק מרגליו של אלחנדרו גומז חילק את הנקודות.

ולז סרספילד - ארסנאל 1:3

אלופת הקלאוסורה השיגה ניצחון שני. ניקולס אוטמנדי (24), רודריגו לופז (62) ומקסימיליאנו מוראלס (78) כבשו את השערים לוולז, כריסטיאן אלברז רק איזן בפנדל בדקה ה-70.

אסטודיאנטס - חימנסיה לה פלאטה 0:3
חואן סלגיירו (18), מאורו בוסלי (69), אנצו פרז (77).

טיגרה - רוסאריו סנטראל 2:1
לטיגרה: מרטין מורל (19, פנדל), לרוסאריו: אמיליו זלאייה (21), אנדראס פראנזוניה (90).

ראסינג קלוב - קולון 1:1
לראסינג: רובן רמירז (90, פנדל), לקולון: פדריקו נייטו (65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully