וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - אחי נצרת: תגידו שלום

יו"ר הזהובים מגן תלה את שמות שחקני נצרת כדי ששחקניו ידעו נגד מי הם מתמודדים (19:00). באחי, פאפא טורה החל להיבחן

אחרי שפסטיבל פ.ס.וו. איינדהובן נגמר והמסע האירופי הסתיים, צריכים שחקני בני יהודה לחזור אל הזירה המקומית ולהתמקד מעתה והלאה בליגת העל. ביום ראשון בערב ערכו השחקנים של גיא לוזון את האימון המסכם לקראת המשחק בו תארח הקבוצה (שני, 19:00, בלומפילד), את מכבי אחי נצרת במסגרת המחזור השני כאשר הזהובים יודעים שנצחון יקפיץ אותם בחזרה אל ראשות טבלת ליגת העל. זאת לאחר שאת המשחק הראשון סיימה בני יהודה בתיקו 1:1 נגד אשדוד, שהומר לניצחון טכני (0:3) לאחר שאשדוד שיתפה את ישראל ראש המוצהב שלא כחוק.

היו"ר ראש חזי מגן הפתיע היום את השחקנים כאשר תלה במועדון את שמותיהם של שחקני מכבי אחי נצרת על קירות חדר ההלבשה. "תכירו, אלו שחקני מכבי אחי נצרת והם באים לבלומפילד ורוצים לנצח בדיוק כמוכם", אמר מגן לשחקניו. "אני מבקש מכם לרדת לקרקע, שיחקתם מול שמות נוצצים באיינדהובן, אבל עכשיו תצטרכו לשים לב לאחי נצרת ולכבד את שחקניה. אסור לנו להשתמש בעייפות כתירוץ ואני מבקש מכולם לתת את המקסימום מחר במשחק", הוסיף מגן לשחקניו באסיפה.

המאמן לוזון ייחסר את הקשר לירן כהן, שחתם בקבוצה אולם חוזהו טרם עבר בבקרת התקציבים, וכן את עומרי אפק שעדיין פצוע ברגלו. הקשר חסן אבו זייד והבלם אביב חדד שנעדרו מהמשחק הקודם מול אשדוד, סיימו לרצות עונש הרחקה בגין צהובים ויעמדו לרשותו של המאמן.

ללוזון יש כאב ראש לא קטן בכל הקשור לאיוש ההרכב שכן כעת, משעומד לרשותו סגל כמעט מלא הוא מתלבט במספר עמדות. בעמדת המגן הימני מתחבט המאמן בין איציק עזוז, שהיה מצוין במשחק מול איינדהובן, לעוז ראלי שזהו תפקידו המקורי. בשלב זה נראה שעזוז יפתח כמגן וראלי ימשיך להיות מתופקד בקישור. בקישור האחורי נראה כי מקומו של מהראן ראדי מובטח כאשר לצידו מתלבט לוזון בין חסן אבו זייד או לירוי צעירי. בחוליה הקדמית לא יהיה שינוי כאשר אלירן עטר יפתח כחלוץ בודד ומתחתיו יתופקדו אסי בלדוט ופדרו גלבאן.

ביום המשחק תערוך הקבוצה אימון שחרור קל בצהריים, ואחריו יתכנסו השחקנים בבית מלון עד ליציאה לבלומפילד. בצוות המקצועי הוחלט לנצל בשבוע הבא את פגרת הנבחרת ולהעניק מנוחה מוחלטת לשחקנים שיקבלו חופשה של שלושה ימים ללא אימונים.

בקבוצה קיימת שביעות רצון לגבי העובדה כי ארבעה שחקנים זומנו לנבחרות ישראל, אלירן עטר (בזימון בכורה) ודין מורי לנבחרת הבוגרת, ואילו ולירוי צעירי וחסן אבו זייד (בזימון בכורה) לנבחרת הצעירה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, לירוי צעירי (חסן אבו זייד), עוז ראלי, אסי בלדוט, פדרו גלבאן, אלירן עטר.

אחי נצרת מגיעה במטרה לנצח

לאחר ההפסד בדקות הסיום להפועל פתח תקוה (2:1) בשבוע שעבר, תגיע מכבי אחי נצרת ביום שני לבלומפילד ותנסה לאסוף נקודות ראשונות נגד בני יהודה במחזור השני של העונה בליגה.

"הם קבוצת צמרת לכל דבר ועניין וראינו את היכולת שלהם באירופה", אמר מאמן אחי נצרת אלי מחפוד, "אבל בכל זאת אנחנו מגיעים במטרה לנצח ונקווה שנעשה את זה". מחפוד ימשיך לתת את הקרדיט למרבית שחקני ההרכב שהפסידו לפתח תקוה, כשהבלם אנדרסון ווסט עדיין לא החלים מפציעתו ויחמיץ גם את המשחק הזה.

בנצרת עדיין מעוניינים להתחזק ומחפשים קשר מרכזי זר על המשבצת שפינה חאיר סספדס. לאחר המשחק נגד בני יהודה יחל להתאמן עם הקבוצה קשר הכח עמידר רמת גן אשתקד מייקל טוקורה, שהגיע להבנות כלכליות עם הקבוצה וכעת נותר לו רק להרשים. היום החל להתאמן גם הקשר האחורי הסנגלי פאפא טורה, ששיחק בעבר בליגה המרוקאית. עד יום שלישי צפוי מחפוד לבחור בין השניים ולהחתים את זה שירשים יותר.

הרכב משוער: רוסלאן ניגמטולין, איסמעיל עאמר, יקיר שינה, ווהאב ברכאת, מג'אד יונס, אדהם האדייה, שלומי חנוכה, יניב לוזון, צ'ם אנטויה, תומר חמד, איב ג'ידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully