וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאקוונדו: מדליית זהב לבת אל גטרר במנצ'סטר

ניצחה ארבע מתחרות בדרך למקום הראשון במשקל של עד 57 ק"ג. מוטי לוגסי בן ה-17 זכה בארד במשקל של עד 54 ק"ג

הישג נפלא לבת אל גטרר, לוחמת הטקוואנדו הישראלית, בתחרות שמתקיימת בימים אלו במנצ'סטר, באנגליה. גטרר, שכבר השיגה בתחרויות קודמות את הקריטריון לאליפות העולם בטקוואנדו שתתקיים בחודש אוקטובר הקרוב בדנמרק, זכתה הערב (שני) במדליית הזהב בקטגורית המשקל של עד 57 ק"ג.

התחרות במנצ'סטר נחשבת לתחרות החשובה השנה בסבב האירופאי מכיוון שהיא האחרונה לפני אליפות העולם. מדובר בתחרות מטרה עבור מתחרים רבים לקראת אליפות העולם, מה משעצים עוד יותר את הישגה של הלוחמת הישראלית.

גטרר זכתה בזהב תוך הצגת יכולת מרשימה בכל הקרבות. בקרב הראשון היא ניצחה בנוק אאוט יריבה ממצרים ובקרבות השני והשלישי יריבות מאנגליה. בעקבות הניצחונות האלו העפילה גטרר לגמר, שם ניצחה 4:10 יריבה מגרמניה.

הישג מרשים נוסף רשם היום גם מוטי לוגסי בן ה-17, תושב ירושלים, שזכה בארד בתחרויות במשקל של עד 54 ק"ג. לוגסי, המשתייך עדיין לסגל נבחרת הנוער של ישראל, הציג בקרבות יכולת טובה מאוד מול יריבים בוגרים ומנוסים ממנו. לוגסי עלה אוטומטית לסיבוב השני, שם ניצח יריב מאנגליה ולאחר מכן ניצח יריב גרמני, ניצחון שהקנה לו העפלה לחצי הגמר. בקרב הזה פגש לוגסי יריב מפולין והפסיד לו 15:12 לאחר קרב צמוד מאוד וזכה במדליית הארד.

ארבעה לוחמים ישראליים נוצחו

היום התחרו עוד ארבעה מחברי המשלחת הישראלית, אך אף אחד מהם לא הצליח לעבור את הסיבוב הראשון. אדם סגיר, המתחרה במשקל של עד 63 ק"ג, הפסיד בקרב הראשון שלו בניקוד זהב ליריב אנגלי. אמיר בן דוד, המתחרה בקטגוריית משקל של עד 54 ק"ג, הפסיד בסיבוב הראשון למתחרה מקוריאה. לירן מלאכי, שהתחרה גם הוא במשקל של עד 54 ק"ג, הפסיד בקרב הראשון ליריב מגרמניה ורומן רוסינוב, שהתחרה במשקל של עד 74 ק"ג, הפסיד בקרב הראשון ליריב ספרדי.

המשלחת הישראלית זכתה בשלוש מדליות בתחרות במנצ'סטר, לאחר שאתמול זכה תום חובב במדליית הארד בקטגורית המשקל של עד 68 ק"ג.

המשלחת תשוב ביום שני לארץ ותפתח במחנה אימונים יחד עם נבחרת גרמניה, שמגיעה לארץ כדי להשתתף באליפות ירושלים הבינלאומית בטקוואנדו שתתקיים ביום ראשון בהיכל מלחה, בהשתתפותן של שבע נבחרות מחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully