וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפולה: טיוויין מקי וג'סטין דנטמון מועמדים

30.8.2009 / 20:03

מקי (23, 1.88), בוגר מכללת קופין סטייט ודנטמון (23, 1.80) בוגר מכללת וושינגטון מועמדים לחזק את הקבוצה של אלי רבי

הפועל עפולה עסוקה בימים אלה בניסיון לסגור את הסגל של הקבוצה, והמאמן אלי רבי ועוזרו רועי פרל מרכזים את המאמצים בהחתמת רכז וסנטר זר. לעמדת הרכז נמצאים לעפולה בשלב זה שני מועמדים עיקריים, טיוויין מקי ממכללת קופין סטייט, וג'סטין דנטמון ממכללת וושינגטון. מבין השניים צפוי אלי רבי לבחור את הרכז הפותח שלו, שיצטרף לזרים בי ג'יי מקי ואשאנטה ג'ונסון שכבר חתומים בקבוצה ולישראלים ניב ברקוביץ', גור פורת, ניצן חנוכי וניר כהן.

דנטמון (1.80, 23) תפס את מקומו בחמישייה של וושינגטון רק בעונתו הראשונה שקודם לכן הוא זוכה לשחק עם ברנדון רוי מפורטלנד, וגם עם טרה סימונס ששיחק במכבי תל אביב בעונה האחרונה. בעונתו האחרונה בוושינגטון רשם דנטמון 14.4 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק.

לעומתו, טיוויין מקי (23, 1.88) הציג מרגע כניסתו למכללת קופין סטייט הקטנה יכולת של שחקן מוביל ונכנס לחמישייה עוד בעונתו הראשונה. בשנתו האחרונה בקופין סטייט רשם מקי 18.4 נקודות, 5.7 ריבאונדים, 4.1 אסיסטים ו-2.8 חטיפות למשחק, שזיכו אותו בתזכורת מיוחדת בבחירה של AP במצטייני המכללות השנתיים. לפני כחודש ניסה מקי את מזלו בליגת הקיץ בוגאס במדי וושינגטון, אך לא הצליח לקבל חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully