וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ההר הוליד עכבר

משחק העונה בין בורדו ומארסיי הסתיים ב-0:0 מאכזב. לפני כן, פ.ס.ז' הזכירה שגם היא בתמונת האליפות עם 0:3 על ליל

אחרי ה-0:0 הראשון של העונה, במשחק בין בולון לאוקזר, בצרפת לא רצו לראות את התוצאה השנואה חוזרת דווקא במשחק העונה הראשון, בו אירחה הערב (ראשון, 22:00) מארסיי את האלופה בורדו, אלא שלרוע מזלם - זה בדיוק מה שקרה. התוצאה הזו לא חזרה על עצמה בשני המשחקים הראשונים של היום, כאשר פריס סן ז'רמן ניצחה 0:3 את ליל והצטרפה לליון בפסגה עם 10 נקודות, ובמשחק הנוסף השיגה ואלנסיין ניצחון ראשון העונה, 0:1 בטולוז.

מארסיי - בורדו 0:0

משחק העונה הראשון בליגה הצרפתית הפגיש את שני החברים הטובים על הקווים, דידייה דשאן ממארסיי ולורן בלאן מבורדו. האלופה הגיעה לסטאד ולודרום עם מאזן מושלם ואחרי יכולת התקפית מרשימה בשלושת המשחקים הראשונים, בהנהגת יוהאן גורקוף שכבש ארבעה שערי ליגה עד כה.

מנגד, מארסיי נעצרה עם 1:1 מול ראן במחזור הקודם, ומשחק ראשון באיצטדיון הביתי היה אמור לדחוף אותה ליכולת טובה יותר, אלא שבפועל ההר הוליד עכבר - משני הצדדים, ובכלל. המארחת היתה טובה יותר במשך דקות רבות של המשחק, אך לא הצליחה לדייק אל מול השער, ובסיום תשעים הדקות הראה לוח התוצאות 0:0 מאכזב.

פריס סן ז'רמן - ליל 0:3

הקבוצה של אנטואן קומבוארה ידעה שהיא זקוקה לניצחון שישאיר אותה צמוד לליון ולמוליכות לקראת היציאה לפגרה. ליל איכזבה עם פתיחת עונה בה השיגה נקודה בלבד בשלושה משחקים, וגם הערב לא מצאה ניצחון בכורה. שער נהדר של ז'רמי קלמון, שירה בשמאל לחיבורים של לודוביק בוטל בדקה ה-27, עשה את הספתח. גיום הוארו חזר מפציעה וקיבל דקות ראשונות העונה כשנכנס כמחליף בדקה ה-61, אבל השער השני הגיע מרגלי פגי לוינדולה בדקה ה-78, אחרי בישול של מחליף אחר, כריסטוף ז'אלה, שהתכבד בשער השלישי בתוספת הזמן.

טולוז - ואלנסיין 1:0

אחרי שהעפילה לשלב הבתים של הליגה האירופית, קיוותה טולוז שהנוכחות בשני המפעלים לא תפגום ביכולתה מול ואלנסיין החלשה, שכל רצונה היה להשיג נקודה ראשונה. אנדרה פייר ג'יניאק הנפלא פתח בהרכבה של טולוז, אבל דווקא הבלם הארגנטינאי מאורו סטו הגיע להזדמנות טובה כשנגח לקורה בדקה ה-13. ואלנסיין השיגה בסופו של דבר יותר ממה שציפתה, כשהחלוץ ממאדו סמאסה כבש בדקה ה-87, שלוש דקות לאחר שנכנס כמחליף. התוצאה משאירה את גרנובל כיחידה בליגה ללא נקודה.

עדכון ראשון: 20:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully