וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת העפילה לאליפות אירופה

אחרי הפסד במשחק הראשון, התפוצצו הצרפתים ומחצו את הבלגים 54:92, בדרך לפולין. טוריאף הוביל עם 19 נקודות

לאחר ההפסד המפתיע 70:66 לבלגיה במשחק הראשון של גמר טורניר ההזדמנות האחרונה, ידעו בצרפת כי כל דבר מלבד ניצחון בחמש נקודות או יותר הערב (ראשון) בגומלין, ייחשב אכזבה וכישלון קולוסאלי. וסוף כל סוף, אחרי משחקי מוקדמות נוראיים וטורניר הזדמנות אחרונה שכלל גם הוא אכזבה אחת, הראו הצרפתים את הפוטנציאל הענק שטמון בחובם. הבלגים עוד היו בתמונה ברבע הראשון, כאשר ירדו בפיגור 21:15, אלא שמאז והלאה היתה רק נבחרת אחת על הפרקט - וזו לא היתה בלגיה. צרפת טסה קדימה תוך שהיא נעזרת בדקות גדולות של רוני טוריאף, ובמחצית הראה לוח התוצאות 25:48 מוחץ לזכות הצרפתים.

מחדרי ההלבשה יצאה המארחת בדיוק כפי שסיימה את הראשונה - בלי רחמים, בלי סנטימטים, ועם כדורסל גדול. עם העליה לרבע האחרון, החזיקה צרפת ביתרון שיא מפלצתי - 37:70. גם הרבע האחרון המשיך באותה מגמה בדיוק, כשהבלגים המסכנים בסך הכל רוצים להמתיק את ההשפלה אבל לא מצליחים אפילו במשימה הזו. זה נגמר ב-54:92 מדהים לצרפת, שעולה, סוף סוף, לאליפות אירופה.

רוני טוריאף הוביל את המנצחים עם 19 נקודות (8 מ-10 מהשדה), כאשר טוני פארקר הסתפק ב-16 ב-23 דקות. בוריס דיאו ונאנדו דה קולו הוסיפו 13 ו-12 בהתאמה. מהעבר השני היה כריסטוף בגין היחיד בשורות הבלגים לקלוע בספרות כפולות, כשסיים עם 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully