וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג כבשה את הפסגה

יריבת הפועל ת"א גברה 1:3 על קלן ועלתה למקום הראשון בבונדסליגה. הפסד שלישי ברציפות להרטה ברלין - 3:2 לברמן

כששמע אלי גוטמן על הגרלת שלב הבתים של הליגה האירופית שסידרה לקבוצתו מפגש עם המבורג, הוא עקץ ואמר שמדובר בקבוצה טובה יותר מבאיירן מינכן. הערב (ראשון), העפילה המבורג לראש טבלת הבונדסליגה לאחר ניצחון קל 1:3 על פ.צ קלן, האחרונה בטבלה. שחקניו של ברונו לבאדיה ממשיכים להראות כושר נפלא עם 12 שערים בארבעה משחקים, כשבמיוחד נכונים הדברים לגבי פאולו גררו.

גררו ניצל בישול נפלא של דויד ירולים את המבורג ליתרון בדקה ה-19. הפרואני הנפלא העלה את מאזנו לארבעה שערים, והשתווה לסטפן קיסלינג מלברקוזן, עם שער בבעיטה מ-16 מטרים שקבע 0:2 בדקה ה-66. שער מדהים של אדיל צ'יהי בבעיטה מ-35 מטרים לחיבורים צימק ל-1:2. המבורג הייתה זקוקה לניצחון בהפרש של שני שערים על מנת לעבור את לברקוזן, ופיוטר טרוכובסקי העלה את הקבוצה לפסגה עם פנדל מדויק בדקה ה-86, לאחר שזה רוברטו הברזילאי הוכשל ברחבה.

הרטה ברלין, שבשלבים מסוימים של העונה שעברה נראתה כמועמדת אמיתית לזכות בתואר, ממשיכה את היכולת הרעה מסיום העונה, כשספגה הפסד שלישי ברציפות, הפעם 3:2 בבית לורדר ברמן. אחרי מחצית מאופסת, השאיר מרקו מרין את מסוט אוזיל במצב של אחד על אחד מול ירוסלב דרובני, ואוזיל העלה את ברמן ליתרון בדקה ה-57. 17 דקות מאוחר יותר דחק טים בורובסקי פנימה מקו השער, לאחר מסכת טעויות מביכה בהגנת המארחים.

לוקאש פישצ'ק הפולני רק צימק כעבור שלוש דקות, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לנאלדו שניצל בישול של אוזיל כדי להרשית מקרוב. פטריק אברט רק צימק בשער יפהפה בבעיטה ממרחק בדקה ה-90. כתוצאה מהניצחון עלתה ברמן למקום השלישי עם שבע נקודות מ-12 אפשריות. הרטה מתחת לקו האדום עם שלוש נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully