וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק עדיין מושלמת בסקוטלנד

יריבת הפועל תל אביב בליגה האירופית השיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות, 0:1 על היברניאן. 1:1 לראפיד וינה בדרבי

סלטיק, שתהיה הראשונה שתגיע לישראל להתמודד מול הפועל תל אביב במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית, התארחה היום (ראשון) אצל היברניאן ורשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות, 0:1 קטן, שמשאיר אותה עם מאזן מושלם צמודה ליריבה הגדולה ריינג'רס בראשות הטבלה.

המאמן טוני מוובריי פתח עם שני חלוצים, גאורגיוס סמראס היווני וכריס קילן הניו זילנדי, והראשון היה זה שסידר לו ניצחון ליגה נוסף. בדקה ה-41 הגביה המגן הימני אנדראס הינקל לרחבה, וסמראס הגבוה נגח מדויק לפינה השמאלית התחתונה ולמעשה הכריע את המשחק.

במחצית השנייה איבדה סלטיק בכרטיס אדום את איידן מק'גידי, אבל הלחץ של היברניאן להשיג את השיוויון לא הספיק מול ארתור בורוץ הפולני ששמר הפעם על שער נקי. המשחק הבא של סלטיק יהיה מול דאנדי יונייטד ב-12 בספטמבר, וחמישה ימים אחר כך יגיעו הירוקים למפגש עם הפועל תל אביב.

ראפיד וינה, עוד יריבת הפועל תל אביב, סיימה הערב (ראשון) בתיקו 1:1 את הדרבי מול אוסטריה וינה. תומאס יון העלה את אוסטריה וינה ליתרון בדקה ה-46, אבל סטפן מיירהופר, שכבש אשתקד 23 שערי ליגה, איזן בדקה ה-60 במשחק חם בו נשלפו שישה כרטיסים צהובים. ראפיד וינה עלתה למקום החמישי עם שמונה נקודות מחמישה משחקים. אוסטריה וינה שניה עם 13 נקודות משישה משחקים.

  • עוד באותו נושא:
  • סלטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully