וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורט ראמביס מבקש עזרה

מאמן מינסוטה החליט למנות את ביל ליימביר ורג'י תיאוס לעוזריו. קווין מרטין מתוסכל: "כל ההפסדים האלה מתישים אותי"

לאחר שקיבל את מושכות מינסוטה, החליט הערב (ראשון) מאמן הטימברוולבס, קורט ראמביס, לעבות את צוות האימון שלו. שחקן העבר הגדול צירף את מאמן סקרמנטו בעונה שעברה, רג'י תיאוס, ומאמן דטרויט שוק מה-WNBA, ביל ליימביר. כזכור, שחקן העבר של הבאד-בויז התפטר הקיץ מקבוצת הנשים של העיר אחרי שזכה בשלושה תארים, על מנת לקבל משרת אימון בליגה המקבילה לגברים.

תיאוס, מצידו, פוטר באמצע העונה שעברה, שהיוותה את השניה שלו בליגה כמאמן ראשי. בעברו אימן את מכללת ניו מקסיקו, ושימש כעוזר לריק פיטינו בלואיוויל.

קווין מרטין מתוסכל

זה לא קל להיות השחקן הכי טוב בקבוצה הכי גרועה. סקרמנטו השיגה בעונה שעברה 17 ניצחונות בלבד, הכי מעט בתולדות המועדון, ולכוכבה קווין מרטין מתחיל להימאס מהמצב הזה.

"כל ההפסדים האלה מתישים אותך, זה ממש קשה", אומר מרטין, שסיים בעונה שעברה עם ממוצע של 24.6 נקודות למשחק, "אבל בשלב הזה של העונה אני משתדל שלא לחשוב על דברים שאני לא יכול לשלוט בהם. כל שאני יכול לעשות זה להתאמן קשה ולהשתפר כשחקן".

סקרמנטו צירפה הקיץ את טייריק אוואנס ואת עמרי כספי, ומרטין - שהחמיץ בעונה שעברה 31 משחקים וגרר ביקורות וספקות לגבי חוסנו הפיזי - מקווה שהעונה הקינגס כבר לא יהיו שק החבטות של הליגה. "אני מקווה שכבר הגענו לתחתית", אמר מרטין, "העונה יש לנו כמה שחקנים צעירים מוכשרים, ואני צריך לעזור להם להפוך לטובים יותר".

אבל כמובן שמרטין לא יכול לשדר אך ורק אופטימיות. בגלל תקרת השכר הקינגס לא יוכלו להחתים שחקן משמעותי עד הקיץ הבא, וגם בואו של פול ווסטפהל הוותיק לא מרגיע אותו במיוחד, כשסקרמנטו ממנה מאמן חמישי בשש שנים.

"לא רוצה להיות ביקורתי, אני מקצוען", אמר מרטין, "אני אוהב להיות בסקרמנטו, ושום דבר לא יפריע לי לנסות להשתפר, אבל אין ספק, אנשים בדרך כלל רוצים להאיץ את קצב ההתקדמות שלהם. אף אחד לא רוצה לקלוע או לשחק בלי סיבה".

עדכון ראשון: 15:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully