וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן כהן: "מצטרף למועדון גדול"

30.8.2009 / 10:16

קשר הרכש של בני יהודה מאושר להגיע לשכונה. אסי בלדוט: "אירופה הייתה חוויה מדהימה, זה משהו שלא רגילים אליו"

לירן כהן, קשר הרכש החדש של בני יהודה, ערך אמש (שבת) אימון בכורה במדים הזהובים והיום חתם בקבוצה. בהמשך היום הוא צפוי לעבור בדיקה רפואית נוספת, וחוזהו אמור לעבור בבקרה. כהן גם קיבל את ברכת הדרך מהלוזונים, שהסכימו לשחררו מהחוזה שהיה לו במכבי פתח תקוה לעונה הקרובה.

עדיין לא ברור אם כהן יהיה בסגל למחר למשחק אחי נצרת, והיום הוא אמר לוואלה! ספורט: "אני שמח מאוד להגיע למועדון גדול כמו בני יהודה. כולי מרוכז מעתה והלאה בהצלחת הקבוצה, ומקווה שנעשה עונה טובה. ברור שהמטרה היא להשיג שוב את הכטיס לאירופה. עכשיו הזמן להתרכז בעבודה קשה".

שחקניו של המאמן גיא לוזון, שנחתו בארץ בשבת לפנות בוקר אחרי ששבו ממשחק הגומלין מול איינדהובן בהולנד וסיימו את המסע האירופאי, יערכו הערב את האימון המסכם לקראת משחק הליגה מחר מול מכבי אחי נצרת בבלומפילד. הבלם אביב חדד והקשר חסן אבו זייד, שנעדרו ממשחק הליגה הקודם באשדוד, סיימו לרצות עונש הרחקה בגין צהובים ויעמדו לרשותו של המאמן.

לוזון התייחס למשחק שמצפה לקבוצה מחר מול אחי נצרת: "השחקנים שלי על הקרקע, הם היו על הקרקע גם באשדוד, באו ועשו את ה-100 אחוז שלהם ואני מבטיח לכך שהם יעשו את העבודה גם ביום שני בכדי לנצח בבית. המשחק ביום שני יסיים עבורנו רצף לא פשוט של ארבעה משחקים בעשרה ימים, ואנחנו יודעים שזה יהיה המשחק האחרון ולאחר מכן יוצאים לפגרה. ניתן 100 אחוז וננוח אחר כך".

הקפטן אסי בלדוט הוסיף: "אני חושב שאירופה הייתה חוויה מדהימה, זה משהו שלא רגילים אליו כאן בליגה. אבל אנחנו כבר מסתכלים לעבר יום שני בליגה. החוכמה עכשיו היא לדעת להתמקד בליגה ואני מקווה שבעזרת השם העונה נהיה בצמרת ונגיע לאירופה גם בשנה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully