וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה החתימה את קייל מקאלרני

30.8.2009 / 19:30

אחרי שסגרה עם דימרקו ג'ונסון המשיכה קבוצתו של יעקב ג'ינו להתחזק, כשהחתימה גם את רכז מכללת נוטרדאם (22, 1.82)

עירוני נהריה ממשיכה בבניית הסגל שלה לעונה הקרובה, והערב (ראשון) החתימה את הגארד האמריקאי קייל מקאלרני (22, 1.83), שסיים העונה את מכללת נוטרדאם, וחתם באמצעות סוכנו אריק קריין. מקאלרני הוא גארד בעל קליעה טובה מחוץ לקשת שעשה פריצה גדולה כבר בעונתו השנייה במכללה, ובתחזיות הדראפט באותה עונה נכלל בסוף הסיבוב הראשון, אך העדיף להשאר בנוטרדאם. בעונתו האחרונה במכללה רשם מקאלרני 15 נקודות, 3.4 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים למשחק. בקיץ ניסה את מזלו במדי לוס אנג'לס קליפרס בליגת הקיץ אך לא קיבל חוזה.

בנוסף, מוקדם יותר היום החתימה נהריה גם את הפורוורד האמריקאי דימרקו ג'ונסון. השחקן שיחק בעונה שעברה במדי מכבי ראשון לציון, ורשם ממוצע של 18.8 נקודות ו-7.3 ריבאונדים ב-11 משחקיו בכתום. ג'ונסון יצטרף לסגל הנוכחי של המאמן יעקב ג'ינו, סגל שכולל את הישראלים עודד שעשוע, יוגב אוחיון, ולדי ירמישין ודניאל גור אריה, והזרים מרק אגרסון וטאשיד קאר.

ג'ונסון (2.05 מ', 33) נבחר ב-1998 בסיבוב השני של הדראפט על ידי ניו יורק ניקס, ושיחק בעבר במילאנו, סקבוליני פזארו, וארזה, אולימפיאקוס ולובליאנה. ב-2007 נחת ג'ונסון בישראל ושיחק בשורות עירוני אשקלון, ובתום העונה חזר ללובליאנה הסלובנית. בעונת 2008/09 חתם ג'ונסון לחצי עונה במכבי ראשון לציון, לה סייע במאבקי ההישרדות בליגת העל.

עדכון ראשון: 12:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully