וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן: "לא חלמתי על פתיחה כזאת"

אריאן רובן, שכבש צמד בבכורה בבאיירן מינכן, מנסה לא להביך את הגרמנים: "אי אפשר להגיד שקל יותר בבונדסליגה"

יום מוצלח היה אמש (שבת) ליוצאי ריאל מדריד. בעוד שווסלי סניידר רשם ניצחון גדול עם קבוצתו החדשה אינטר (0:4 על מילאן), מי שהשאיר רושם כביר כבר בהופעתו הראשונה היה אריאן רובן, שכבש צמד במדי באיירן מינכן במשחקו הראשון בבונדסליגה. אז לא רק שבאיירן רשמה ניצחון ראשון העונה, 0:3 על וולפסבורג, נדמה שהניצחון והצמד העניקו חיים חדשים לקבוצה הבווארית.

"זה היה מושלם, נפלא, אי אפשר לדמיין פתיחה יפה יותר", אמר רובן, "מעולם לא כבשתי צמד במשחק הראשון שלי בקבוצה חדשה. לא היה לי הרבה זמן להתחבר לקבוצה ולחברים החדשים, אבל לשמחתי, התחברנו באופן טבעי ומהר מאוד".

באופן טבעי, התקשורת הגרמנית תהתה האם מדובר בפתיחה מוצלחת, או שמא בבונדסליגה פשוט הרבה יותר קל מאשר בספרד. "אי אפשר להגיד שקל יותר בבונדסליגה", אמר רובן, "זו ליגה נהדרת, עם איצטדיונים נפלאים וקהל גדול. אני מצפה לעונה הזאת בקוצר רוח".

מי ששחרר אנחת רווחה ענקית היא כמובן המאמן לואי ואן חאל, שכבר שמע קולות שקראו לפטרו. "זו לא הפעם הראשונה שאני נתקל בהתחלה קשה, אבל חשוב שקיבלתי תמיכה מההנהלה, וידעתי שבסופו של דבר יגיע הניצחון שישחרר אותנו", אמר ואן חאל.

גם רובן החמיא למאמנו, בן ארצו. "הדבר החשוב ביותר הוא שיש לי חופש על המגרש", אמר רובן, "התחלתי באגף הימני, ואחר כך, בגלל ריברי, עברתי לשמאלי. ריברי הוא אחת הסיבות לכך שחתמתי פה, הוא שחקן ענק. אני מאוד רוצה שהוא יישאר פה, בהנהלה הבטיחו לי שהוא נשאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully