וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצאת בשלום מדוחא

זו הבקשה היחידה של יצחק שום ובית"ר ירושלים, שמחפשים ניצחון ראשון העונה דווקא בדוחא אצל בני סכנין, שאמורה לעשות בעיות. איך זה ייגמר?

משחק מספר 78: בני סכנין - בית"ר ירושלים 4.0, 3.15, 1.65

לא סתם נבחר משחקה של בני סכנין מול בית"ר ירושלים כמשחק המרכזי במחזור השני של ליגת העל. רגע שיוצאים לפגרת הנבחרת, בית"ר ירושלים מקבלת הזדמנות מצוינת לתת נחת לאוהדים ואחרי שבמחזור הקודם לא הצליחו השחקנים לספק את הריגוש לקהל עם ניצחון על הפועל תל אביב, מולה הם סיימו ב-0:0, הנה מגיעה הזדמנות מחודשת לעשות את זה מול היריבה השונאה מספר 2 של שחקניו של יצחק שום, בני סכנין.

בית"ר ירושלים, שהתחילה להתארגן מאוחר יחסית לעונה הזו, קיבלה ביטחון עם הצטרפותו של גומא אגייאר, שהוכרז כספונסר הקבוצה. אלא שהתוצאות עדיין לא ממש משכנות, וגם בשבוע שעבר כאמור לא הצלחנו לראות משהו יוצא מגדר הרגיל, על אף העובדה שבית"ר הייתה טובה יותר מהפועל תל אביב. ובכל זאת הנה מגיעה הזדמנות לצאת מדוחא עם ניצחון שייתן ביטחון לאוהדים שהנה אולי השנה נראה בית"ר לוחמת ומאורגנת.

בבני סכנין פתחו את העונה מעט באכזבה אחרי שהפסידו במשחק הראשון למכבי תל אביב 3:1. סכנין של ערן קוליק תנסה בניגוד לשנה שעברה להתמודד בחלק העליון של הטבלה, על אף התקציב הזעום, ולמרות שנראה שזה יהיה קשה, בסכנין בטוחים שמי שעומד על הקווים יוכל לעשות עבודה טובה בזכות תלכיד מצוין של שחקנים ישראלים וזרים. סכנין, שרגילה לעקוץ את בית"ר ירושלים במשחקים ביניהן, בונה על הפתעה נוספת ובטח כשמדובר במשחק ביתי, יש למה לצפות.

אז מה יהיה לנו במפגש בין השתיים? קשה לראות את סכנין יוצאת עם ניצחון ראשון העונה. מה שכן, תיקו נראה כמו אופציה סבירה יותר. ההימור: איקס, היחס: 3.15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully