וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי אופוריה

בשנה שעברה הפועל ת"א מעדה פעמיים במשחק מול מכבי פ"ת אחרי שפגשה וניצחה את בית"ר ירושלים מחזור אחד קודם לכן. הפעם היא מגיעה אחרי תיקו, כך שיש לה סיבות לאופטימיות

משחק מספר 38: הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה 1.45, 3.5, 5.0

אחרי שהיא די רגועה מעלייתה לליגה האירופית, הפועל תל אביב מכוונת למטרה הבאה הלא פחות חשובה מבחינתה: איסוף נקודות בליגה כדי להתמודד העונה על מה שבעיקר חשוב מבחינתה: תואר האליפות. האדומים, שסיימו במחזור הראשון ב-0:0 אחרי שמיעטו להעז נגד בית"ר ירושלים, מבינים שכדי שהרכבת לא תתפספס להם בשלב מוקדם של העונה, הם חייבים לאסוף נקודות.

אלא שמול הפועל תל אביב ניצבת יריבה אחרת שבעיקר צריכה לדאוג לעצמה: מכבי פתח תקוה. שחקניו של רוני לוי אמורים להגיע נחושים לבלומפילד כדי לאסוף ניצחון ראשון העונה אחרי שבמחזור האחרון הם סיימו ב-1:1 מאכזב נגד הפועל רמת גן, העולה החדשה. לפתח תקוה יש את כל התנאים לחולל הפתעה ולנצח את היריבה, שתזכה לעידוד ותמיכה ביתיים.

בשנה שעברה השתיים נפגשו שלוש פעמים במסגרת הליגה. בסיבוב הראשון המשחק נערך בבלומפילד, אך אז האדומים סיימו רק ב-1:1 לאחר שהגיעו למשחק באופוריה מניצחון במחזור קודם לכן אחרי 0:2 על בית"ר ירושלים. גם בסיבוב השני הם איבדו נקודות אחרי שסיימו רק ב-1:1, כששוב הם באו באופוריה אחרי ה-0:4 המפורסם על בית"ר. הניצחון היחיד של האדומים על היריבה ממלאבס הגיע בסיבוב השלישי, אז חגגה הפועל תל אביב 1:2, אולי כי אז לא היה קודם לכן משחק מול בית"ר.

אז מה יהיה לנו הפעם? אופוריה לא תהיה ואין סיבה גם שתהיה כזו ולכן אנו מעריכים שהפועל תל אביב תנצל את הנחישות כדי לסיים עם ניצחון ראשון העונה, שייתן הרבה ביטחון לשחקנים של אלי גוטמן בהמשך העונה הקשה שעוד מצפה להם. ההימור: 1, היחס: 1.45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully