וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: קרואטיה ומקדוניה עלו לגמר טורניר פילזן

יריבותיה של ישראל באליפות אירופה ממשיכות להרשים. קרואטיה ניצחה את לטביה, מקדוניה הביסה את גרמניה

ההכנות לקראת אליפות אירופה בכדורסל בפולין בתחילת החודש הבא הולכות ומסתיימות, והערב (שבת) נקבע כי שתי ירובותיה של ישראל באליפות, מקדוניה וקרואטיה, ייפגשו בגמר טורניר אפס פילזן שבטורקיה. במשחק הראשון של חצי הגמר הערב ניצחה קרואטיה את לטביה 81:96. הקרואטים פתחו טוב את המשחק, תודות ליכולת מצויינת של רוקו לני אוקיץ', וביחד עם ניקולה וויצ'יץ' הוביל את נבחרתו ליתרון 6 בסיום הרבע הראשון.

הקרואטים שמרו על היתרון גם ברבע השני, ובמחצית הוליכו ב-7, אבל את עיקר הבריחה עשו הקרואטים ברבע השלישי, אז טסו ליתרון 62:75, ממנו הלטבים כבר לא חזרו. רוקו לני אוקיץ' הוליך את קלעי קרואטיה עם 17 נקודות בצירוף 8 אסיסטים, בעוד מריו קאסון ומרקו פופוביץ' הוסיפו 13 נקודות כל אחד. את לטביה הוליכו ארמנד סקל וקספרס קאמבלה עם 13 נקודות כל אחד.

בחצי הגמר השני הביסה מקדוניה את גרמניה האומללה 75:94, תודות לעוד משחק שיא של ג'רמייה מאסי. החבורה המקדונית פתחה חזק את המשחק, וירדה ביתרון 9 בסיום הרבע הראשון. הגרמנים הצליחו לחזור מעט בזכות הייקו שפרציק, אבל במחצית עמדה התוצאה על 35:48. משם והלאה לא התקשו המקדונים כלל, ושייטו אל הניצחון, בדרך למפגש עם קרואטיה בגמר, הכנה לקראת הפגישה ביניהן באליפות אירופה ההולכת וקרבה.

ג'רמייה מאסי הוליך את קלעי מקדוניה עם 22 נקודות ו-6 ריבאונדים, ונעזר בטודור גצ'בסקי שקלע 15, בעוד פרו אנטיץ' קלע 12. את הגרמנים הוליך הייקו שאפרציק עם 16 נקודות, ופטריק פמרלינג הוסיף 11 משלו למפסידים.

* יריבה נוספת של ישראל, יוון, הביסה את נבחרת בולגריה 73:100.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully