וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר, הגונב מגנב פטור?

ארסנל, שספגה בשבוע שעבר ביקורת על הצלילה של אדוארדו, הפסידה ליונייטד בגלל פנדל מפוקפק. ונגר: "היחס יהיה שונה"

לא מעט פרצופים מודאגים נראו ביציעי אולד טראפורד אמש (שבת), כששחקני ארסנל חגגו את שערו הנפלא של אנדריי ארשבין. התותחנים באותו רגע נראו בדרך לניצחון אפשרי מול השדים האדומים, אבל אז הגיע הקאמבק הנהדר של המארחים, שהפכו את התוצאה, וניצחו 1:2, תודות לפנדל מוצלח של ויין רוני, ושער עצמי אומלל של אבו דיאבי מארסנל.

רוני עצמו נשמע מאושר בסיום המשחק, ואמר: "זה היה משחק טוב. חשבתי שהיינו טובים בהרבה במחצית הראשונה מאשר בשניה. ארסנל לא ממש פגעה בנו מלבד השער". על הטענות האם קיבלה מנצ'סטר את הפנדל בצדק, אמר רוני: "אין ספק שהיה פנדל. השוער הגיע ולקח לי את הרגליים". רוני המשיך ובחן את הניצחון על קבוצתו של ונגר: "בעונה שעברה המאזן שלנו מול הקבוצות הגדולות לא היה טוב, וארסנל התחילה את העונה טוב".

אלא שהפעם נראה שהיוצרות התהפכו. לסיום הפנה רוני את העיתונאים למי שהוא חשב שהיה השחקן המצטיין: "כששחקני התקפה מבקיעים הם בדרך כלל מקבלים את תואר 'איש המשחק', אבל 'פלטש' (דארן פלטשר) היה ללא ספק השחקן הטוב ביותר על המגרש".

גם מנג'ר היונייטד, אלכס פרגוסון, נשם לרווחה בסיום, לאחר שקבוצתו הצליחה למצוא את שער הניצחון, שהוביל ל-3 הנקודות. "תפקדנו טוב מאוד במחצית השניה", אמר המנג'ר, אבל הודה: "היה לנו קצת מזל עם השער העצמי". לגבי כדור העונשין שקיבלה קבוצתו, אותו תרגם ויין רוני לשער השיוויון, אמר פרגוסון: "הפנדל היה ברור".

"זה מתסכל מאוד"

מן העבר השני, התגובות בארסנל היו כצפוי מאוכזבות מאוד. "יש הרבה נקודות חיוביות בצורה בה אנחנו משחקים, אבל אנחנו חוזרים הביתה ללא נקודות וזה מתסכל מאוד", אמר מאמן התותחנים, ארסן ונגר. המנג'ר הצרפתי, שהורחק בדקה ה-96 בגלל שבעט בבקבוק מים, ניסה להסביר את התקרית: "בעטתי בבקבוק כשהשער שלנו נפסל. לא ידעתי שפסלו לנו אותו".

על השיפוט בו נתקלה קבוצתו הערב, אמר ונגר: "אתה יודע מה אתה מקבל כשאתה מגיע לאולד טראפורד, אבל אני לא רוצה לדבר על תפקודו של השופט. אני חושב ששיחקנו עם הרוח הנכונה, ואני מרוצה מאוד מכך שהצגנו משחק איכותי".

באופן אירוני, ארסנל ספגה שער מפנדל מפוקפק אחרי "צלילה" כביכול של ווין רוני ברחבה. כזכור, בשבוע שעבר אופ"א הודיעה כי תעניש את אדוארדו על צלילה ברחבה במשחק מול סלטיק. ונגר יודע שככל שהדבר נוגע ליונייטד, הביקורות באנגליה יהיו שונות מהקטילה שאותה ספג אדוארדו בתקשורת.

"יהיה הבדל גדול בעיתונים", אמר ונגר, "אני לא יודע למה אופ"א עשתה מזה כזה עניין, לדעתי הם פתחו פה תיק שהם לא יוכלו לצאת ממנו. אני יכול להראות להם כל סוף שבוע 50 פנדלים מפוקפקים".

עדכון ראשון: 29.8, 23:44
עדכון אחרון: 30.8, 12:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully