וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון במקום הראשון

הקבוצה שאיבדה בעונה שעברה את האליפות אחרי 7 שנים ניצחה את נאנסי 1:3. בורדו תוכל לחזור לפסגה בראשון

לפני משחק העונה הראשון של העונה - או כפי שמכנה זאת דידייה דשאן "משחק של ליגת האלופות" - בו תארח מארסיי את האלופה בורדו, התקיימו הערב (שבת) מספר משחקים ששימשו כהכנה לדבר האמיתי. ליון עלתה למקום הראשון כשניצחה בביתה את נאנסי 1:3. עוד לפני כן עשו העולות החדשות והמפתיעות מונפלייה ולאנס צעד נוסף קדימה. מונפלייה הרשימה עם 0:2 על ניס ועלתה זמנית למקום השני, ואילו לאנס סיימה ב-2:2 עם ראן. עוד במחזור: ניצחון בכורה לסנט אטיין (0:1 על גרנובל) ונקודה ראשונה גם לאוקזר (0:0 מול בולון).

ליון - נאנסי 1:3

במצב רוח מצוין לאחר הניצחונות הקלילים ורבי השערים מול אנדרלכט בפלייאוף האלופות, המשיכה ליון את החגיגה מול נאנסי, שנחלה במחזור הקודם את הפסדה הראשון העונה. ליסנדרו לופז, שמיום ליום כובש את ליבם של אוהדי ליון, המשיך ביכולת הכיבוש הנהדרת, והפעם כבש את השער השני לליון בדקה ה-51. עוד לפני כן, חברו להתקפה בפטימבי גומיס התכבד לכבוש ראשון בדקה ה-38. יוסוף חאדג'י צימק לאורחים מנאנסי בדקה ה-57, אלא שמישל באסטוס, עוד שחקן רכש מהקיץ הנוכחי, סגר עניין כשכבש את השלישי לליון בדקה ה-68.

ניס - מונפלייה 3:0

מקרה ראשון של שפעת החזירים תקף את הליגה הצרפתית, כשאמיר ספאחיץ', בלמה הבוסני של מונפלייה, נדבק במחלה והכניס את כל הליגה לכוננות. בלי ספאחיץ' וגם ללא הפסד ליגה עד כה, יצאה העולה החדשה לריביירה והמשיכה בפתיחה הנפלאה. ז'ופרה דרניס כבש את הראשון בדקה הרביעית והקולומביאני ויקטור מונטאנו הכפיל בדקה ה-49. אוהדי מונפלייה זרקו אבוקות ורימונים למגרש והמשחק הופסק ל-20 דקות, אך זה לא מנע מליליאן קומפן לכבוש את השלישי בדקה ה-77 וממונפלייה להתייצב בצמרת הגבוהה.

לאנס - ראן 2:2

עם פתיחה מרשימה של שני ניצחונות בשלושה משחקים למרות שכמעט לא שינתה את פניה, קיוותה העולה החדשה לאנס להמשיך במומנטום. איסמעאל באנגורה העלה את ראן ליתרון בדק הרביעית, אבל פנדל של יוהאן דמון בדקה ה-21 ושער של עיסאם ג'מע בדקה ה-72 הפכו את התוצאה. מרקו ראמוס המקומי ויאן אמבילה האורח הורחקו, ובדקת הסיום השווה גיאן אסמואה את התוצאה עם נגיחה מקרוב.

סנט אטיין - גרנובל 0:1

אלן פראן יכול להירגע מעט. מאמן סנט אטייין היה עצבני על החיזוק שאיחר להגיע, אך עכשיו לאחר שקיבל את בובקאר סאנוגו ובקרוב גם את גונזאלו ברחסיו ואוגוסטו פרננדז, אולי הקבוצה תתייצב ואפשר יהיה לדבר שוב על אירופה. הערב אירחו הירוקים, קבוצה נוספת שחיפשה נקודות ראשונות וגברו עליה 0:1. סאנוגו בישל את שער הניצחון לכריסטוף לנדרן בדקה ה-23 והפריד בין שתי הקבוצות בטבלה. כפרס ניחומים, העבירה סנט אטיין לגרנובל את המגן דויד סוז'ה.

משחקים נוספים:

סושו - מונאקו 0:1
לסושו: וצלאב סברקוס (20 בפנדל)

לוריין - לה מאן 0:1
ללוריין: מראמה והירואה (63)

בולון - אוקזר 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully