וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיימוביץ' הובס, זיו הביס

הבלם הישראלי לא מנע תבוסת 3:0 של טרק גרוזני על ידי סאטורן. המגן שיחק 90 דקות ב-1:4 של לוקרן על מוסקרון

בעוד ליגת העל הישראלית תופסת תאוצה ובארץ הקודש גם כוססים ציפורניים לקראת צמד משחקי הנבחרת נגד לטביה ולוקסמבורג, נציגינו ברחבי העולם ממשיכים לשחק בליגות המקומיות שלהם והערב (שבת) עשו זאת מספר שחקנים.

*** זאב חיימוביץ' שיחק 90 דקות במרכז ההגנה של טרק גרוזני, אבל לא סייע לקבוצתו להתחמק מעוד תבוסה, הפעם 3:0 נגד סאטורן בחוץ במסגרת המחזור ה-20 בליגה הרוסית. ולדימיר קוזמיצ'ב כבש את הראשון עבור המארחת בדקה ה-10, אלכסיי איבנוב הכפיל שתי דקות לפני המחצית ודימיטרי קיריצ'נקו חתם בדקה ה-65. טרק מדורגת כעת במקום ה-11 מתוך 16 וההפסד היום היה השלישי שלה ברציפות, כשבדרך היא גם סופגת 10 שערים.

*** במחזור החמישי בבלגיה יואב זיו שיחק 90 דקות במדי לוקרן, שרשמה את ניצחונה הראשון העונה, 1:4 על מוסקרון, מה שסייע לה להחלץ מהמקום ה-17 ולעלות לפחות זמנית למקום ה-12. דויד יאנצ'יק (24) וסולימאן סמאיץ' (31 ו-43) העניקו לקבוצה הביתית יתרון 0:3 מבטיח כבר במחצית, טומו שוקוטה כבש את הרביעי בדקה ה-51 ורוברט מאה רק צימק רבע שעה לסיום. אבי סטרול ישב על ספסל לוקרן בעוד עומר גולן לא נכלל בסגל.

מחר יארחו אליניב ברדה וגנק את בירסחוט בעוד סטנדרד ליאז', במדיה חתם רמי גרשון, תתארח אצל אנדרלכט למה שמסתמן שוב כמשחק העונה.

*** פיני בלילי שיחק 58 דקות בהפסד אנטליהספור 2:1 לאסיקיסהריספור במחזור הרביעי בטורקיה. הקבוצה של החלוץ הישראלי דווקא הוליכה משער של קרים זנגין בדקה השנייה, אבל מהמט יילמאז בדקה ה-10 וסולימאן יולה בדקה ה-19 מיהרו לבצע מהפך שהספיק עד הסיום. בלילי הוחלף בדקה ה-58 על ידי גורהאן גורסוי. לאנטליהספור היה זה הפסד שלישי בארבעת מחזורי הפתיחה.

*** משה מישאלוב נכנס כמחליף בדקה ה-83 בניצחון קבוצתו, אפולון לימאסול, 0:3 בחוץ על פראלימני במחזור הראשון בליגה הקפריסאית. אקס הפועל אשקלון, גסטון סאנגוי, כבש את הראשון (26), אנדראס אבראם (36) ומוסטפה בנגורה (77) הוסיפו.

ניר קלינגר רשם פתיחת עונה מוצלחת כשא.א.ל לימאסול שלו גברה 0:1 על דוקסה קאטוקופיה. ורגאס את השער היחיד במשחק בדקה השביעית. מי שרשם הצלחה פחותה בהרבה היה אייל לחמן, שהפסיד עם קבוצתו פאפוס 3:2 בחוץ נגד אומוניה ניקוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully